Социалната мрежа Facebook вероятно ще успее да привлече около 1,3 млрд. долара приходи от реклами за тази година, се казва в доклад на eMarketer. Това е доста силен резултат на фона на прогнозите, че един от основните конкуренти – MySpace, ще успее да продаде реклами за 347 млн. долара, съобщава marketwatch.
От Facebook отказват да коментират доклада на eMarketer и не потвърждават записаните в него прогнози. Към момента компанията няма публичен статут и отчетите й се държат в тайна.
Според анализа, само от американския пазар, Facebook ще успее да привлече приходи в размер на 835 млн. долара.
Ако се приемат за верни, то прогнозите на eMarketer показват значителен възход в представянето на социалната мрежа, която вече има над 500 млн. потребители. С подобен темп на развитие Facebook остава след лидерите в пазара, но показва тенденция към догонването им.
За сравнение, през второто тримесечие на годината приходите на Google бяха 6,82 млрд. долара, като половината от тях са генерирани в САЩ. Приходите на Yahoo за периода пък са 1,6 млрд. долара.


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп