Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. ще развива нов луксозен бранд, като планира и глобална експанзия, съобщава Bloomberg.
Компанията, която оперира брандове като Sheraton и W, очаква да се разшири с около 100 хотела за пет години под новия бранд Tribute Portfolio. Той ще се фокусира върху хотелите 4 звезди в горната категория, като първоначално новите обекти ще са концентрирани в Европа и Северна Америка.
Бившият главен изпълнителен директор на компанията Фриц ван Паасшен, който подаде оставка през февруари, не бързаше с експанзията с нови брандове и хотели. Хотелиерската компания обаче сега настоява, че има нужда от ново лидерство, за да се ускори растежът и да се подобри представянето.
Новият изпълнителен директор на Starwood Адам Арън коментира, че новият бранд Tribute Portfolio ще бъде разположен на най-силно търсените пазари, където най-често пътуват и членовете на програмата за лоялност на компанията.
Операторът вероятно ще открие първите хотели под този бранд в Маями, Лондон и Париж, като ще продължи и с други популярни дестинации в Европа и САЩ.
В сравнение с конкурентите си Starwood изостава по отношение на ръста на приходите. Постъпленията на компанията за четвъртото тримесечие се свиха с почти процент на годишна база в сравнение с ръста от 7 на сто, който отчете Hilton Worldwide Holdings, както и с увеличението от 11% на Marriott International Inc.
Marriott е една от най-агресивните вериги по отношение на експанзията. Наскоро компанията придоби базираната в ЮАР Protea Hospitality Group, стартира бутиковата, бюджетна верига Moxy в Европа и купи канадската Delta Hotels and Resorts.