Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

Болезнените болки на растежа в порастващите компании

Книгата „Болки на растежа: изграждане на устойчиво успешни организации“ на Ерик Фламхолц спомага за успешното разрастване на организациите

Болезнените болки на растежа в порастващите компании

Илюстрация: Investor Media Group

Книгата „Болки на растежа: изграждане на устойчиво успешни организации“ (Growing pains: Building Sustainably Successful Organizations)  разглежда проблемите при създаването на устойчиви успешни организации в дългосрочен план. Първото издание на тази книга, публикувано през 1986 г. и озаглавено How to Make the Transition from Entrepreneurship to a Professionally Managed Firm — е написано след като проф. Ерик Фламхолц осъзнава колко оскъдни са теорията, изследванията и инструментите за управление на предприемаческите организации.

Преди първото издание на тази книга почти цялото бизнес образование се фокусира върху „бизнес администрацията“ - тоест, върху такива утвърдени компании като Bank of America, Boeing, Exxon, IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, съществували  много десетилетия. Има много малко литература или примери за стартиране на предприемачески фирми или за онова, което обикновено наричаме „разрастване на една организация“- процесът на преминаване от успешна стартъп компания към организация с много по-голям мащаб и на различен етап на растеж. 

Още по темата


Основната цел на тази книга е да помогне на читателите да разберат какво е необходимо, за да продължи една организация успешно да се разраства, след като е създаден нов венчър или предприемаческа компания. Тя предоставя фокус или рамка и свързаните с тях инструменти, които да помогнат на хората да разберат как да управляват успешно организационния растеж на различните етапи - от стартъп до доминираща световна компания като Starbucks.

Опитът на Фламхолц и Рандъл в проучванията и консултирането на много и различни  компании на различни места по света, ги кара да напишат тази книга, за да помогнат на настоящи и потенциални предприемачи да осъзнаят капаните, които организациите обикновено срещат на различните етапи и да обяснят как да се превърнат в устойчиво успешни в дългосрочен план. Всички организации преминават през болки на растежа като естествен етап от развитието им. Болките на растежа подсказват, че компанията е надраснала инфраструктурата си и че трябва да развие нови системи и процеси, както и нова структура, която да поддържа нейния мащаб. Когато организациите пренебрегват болките на растежа, от това може да произтекат сериозни проблеми и дори провал.

„Болки на растежа“ е предназначена да помогне и на политиците да разберат причините за преждевременната смърт на предприемаческите компании, които са жизнено важни за  икономиката.

Всъщност книгата е за всички, които се интересуват от организационния успех и провал. 

За първи път проф. Фламхолц ще посети България, за да сподели своето ноухау, базирано на 35-годишен консултантски опит с компании от цял свят. Той е специален лектор в новото издание на Клуб Investor.bg Предприемачество на 30 май в Capital Fort. Чрез полезни практически примери под формата на семинар и уъркшоп Фламхолц ще разкрие как се създава устойчиво печеливша компания и кои са двигателите на финансовия успех. Професорът ще участва и в дискусия на тема как да изберем правилното финансиране, необходимо за развитие на бизнеса. Новото издание на Клуб Investor.bg е полезно за предприемачи, собственици на бизнес, висш мениджмънт, мениджъри от средно ниво, стартиращи компании и др. 

Всички регистрирани участници в Клуб Investor.bg ще получат книгата на професора.

За актуална информация за предстоящото събитие следете сайта.

Генерален партньор на Клуб Investor.bg - Предприемачество е Пощенска банка. Събитието се провежда с подкрепата на FORTEAM, iuvo Group, Индустриален Холдинг България, ЕЛАНА Финансов Холдинг, Sirma Group и Мedical Dent. 

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

Последни новини

Коментари (0)


Още от Стратегии
Как се създава силен роден бранд?