IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Netflix разби прогнозите на Wall Street

Видео стрийминг услугата вече има повече потребители в чужбина, отколкото в САЩ

09:27 | 18.07.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

Американската видео стрийминг услуга Netflix разби прогнозите на Wall Street, като добави 5,2 млн. нови потребители през второто тримесечие и прогнозира, че ще запази тази инерция. Това се случва на фона на данните, че чуждестранните абонати са надминали тези в САЩ. Новината пък изпрати цената на книжата на Netflix с 10,4 процента нагоре в понеделник, предава Ройтерс.

Акциите на видео стрийминг пионера скочиха с 16,82 долара до 178,55 долара по време на следборсовата търговия.

Netflix очаква растежът на чуждестранните пазари да ѝ помогне да генерира първата си годишна печалба извън САЩ през 2017 г., обяви компанията в писмо до акционерите си.

Към края на юни Netflix за първи път отчете повече абонати зад граница, отколкото в САЩ – 52,03 млн. спрямо 51,92 млн.

Силната селекция от сериали, сред които "13 Reasons Why" и най-новият сезон на "Къща от карти", привлякоха повече потребители, отколкото Netflix прогнозира за второто тримесечие. Обикновено този период е най-слабият ѝ от годината. Прогнозата на Wall Street беше за 3,2 млн. нови абонати по цял свят.

Netflix добави 14,4 млн. потребители месечно на своите външни пазари. Това е доста над средната прогноза на анализаторите за 2,59 млн. според данни на формата за анализи FactSet.

В САЩ компанията е привлякла още 1,07 млн. абонати, надминавайки средната прогноза за 631 хил.

Netflix прогнозира добавянето на 3,65 млн. международни абонати в периода юли-септември, в сравнение с консенсусната прогноза на анализаторите за 3,2 млн.

Тази прогноза предполага, че набраната през второто тримесечие инерция ще се запази, допълва писмото, макар че прогнозите на Netflix понякога са твърде оптимистични.

Компанията инвестира 6 млрд. долара годишно в съдържание, с което да привлича нови абонати, в опит да се превърне топ филмова и телевизионна стрийминг услуга в света, въпреки че се сблъсква със забавяне на растежа на броя абонати в САЩ.

Базираната в Лос Гатос, Калифорния компания се радва на 32,3% ръст на приходите до 2,79 млрд. долара през второто тримесечие.

Нетната печалба е скочила до 65,6 млн. долара, или 15 цента на акция, от 40,8 млн. долара, или 9 цента на акция година по-рано, което е малко под прогнозата на анализаторите за 16 цента на акция.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:30 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още