С настъпването на коронакризата много бизнеси като цяло в света се насочиха към дигитална инфраструктура, за да могат да продължат дейността си. От друга страна, благотворителните организации също осъзнаха нуждата от дигитални решения, въпреки че преди това се дърпаха. Така връзката между двете страни беше скъсена. Такова мнение изрази в интервю за Bloomberg TV Bulgaria Искрен Кулев, съосновател на KindLink.
Той поясни, че с професионалната платформа за социална корпоративна отговорност фирмите са управлявали своите проекти, свързани с благотворителността при разплащания, дарения, творчески дейности, по един прозрачен начин. Досега от KindLink са се възползвали над 1700 благотворителни организации по света.
“Благотворителните организации започнаха да идват към нашата платформа KindLink и да я използват, особено предвид, че е безплатна. Даренията, които минаха през нас, се удвоиха през март, април, май и юни в сравнение с миналата година. По отношение на бизнеса, ефектът беше обратен. Бизнесите затвориха всички бюджети от март нататък, прекратиха разговорите и казаха “ще се чуем след няколко месеца”, коментира той.
Кулев добави, че преминаването към дигитални решения се наблюдава и в благотворителния сектор, така че корпоративната социална отговорност не изостава много.
Съоснователят на KindLink съобщи, че вече почти са възстановени предишните бизнес разговори и клиенти от преди кризата. „Имаше сравнително силен ефект върху нас, но успяхме да се справим предвид това, че сме дигитални и продукти като нашия се търсят”, посочи той.
Искрен Кулев напомни, че благотворителният базар за каузи на KindLink е пуснат от миналата година.
“Първоначално го пуснахме към бизнесите, защото те бяха най-заинтересовани. Това им помага много по-лесно да намират възможности за своите служители да подпомагат благотворителни организации”, обясни съоснователят на KindLink.
По думите му организациите имат възможност да публикуват на платформата от какво имат нужда, за да изпълнят своите проекти, свързани с доброволци, пари, стоки, услуги като маркетинг.
“Скъсявайки и улеснявайки комуникацията между двете организации, бизнесите имат директна среда, в която могат да напишат с какво техните служители искат да се занимават и директно да организират инициативата”, разкри в какво се състои предимството на платформа като KindLink.
Кулев обясни, че по време на коронакризата най-често благотворителните организации са имали нужда от храни за доставки и доброволци, които да помагат на хора, които са в карантина.
“Много от бизнесите ни търсеха, за да им намерим възможности за подпомагане на организации, които се занимават с Covid-19 и които са на първа линия в борбата с вируса”, каза още съоснователят на KindLink.
Каква е мисията на платформата KindLink? Колко време е необходимо да разработиш технология за благотворителен продукт? Как се организира благотворителна дейност? Какъв смисъл се влага в корпоративната социална отговорност? Защо се правят благотворителните базари?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на рубриката "Bloomberg TV Bulgaria Интервю" вижте тук.


Над 12 000 именици във Варна празнуват на Никулден
Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Новата стратегия за сигурност на Тръмп атакува съюзниците, а не враговете на САЩ
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Николай Денков за счупеното доверие: Този начин на управление трябва да бъде наказан
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев