IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Apple се сбогува с част от принципите си заради Apple Watch Hermes

Компанията най-сетне навлезе на пазара на луксозни стоки, но това си има цена

13:30 | 11.09.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Apple предлага две версии на позлатения си модел за 17 000 долара. Това отразява несигурността на компанията как потребителите ще оценят високия клас технологични продукти, тъй като става дума за до голяма степен неизследан пазар.

Apple Watch Hermes привлича интереса на потребителите и дава по-свеж поглед към продукта, твърди анализаторът на Exane BNP Paribas Лука Солка.

За Apple часовникът с Hermes се явява най-новият ѝ ход в опитите ѝ да прегърне лукса. Компанията отдавна ухажва модната индустрия и дори нае известния дизайнер Марк Нюсън и мениджъри от Burberry Group и Yves Saint Laurent, които също са участвали в разработката на часовника.

Hermes също има какво да спечели от проекта - да докаже, че един 178-годишен бранд може да бъде модерен. Чантите Hermes и другите кожени изделия на компанията все още се изработват на ръка в малки фабрики във Франция. Часовниците са част от колекцията ѝ продукти в продължение на 90 години.

За Apple Watch Hermes френската компания е адаптирала три кожени каишки, а наречената "Double Tour" се увива два пъти около китката. Всичките модели на Hermes са изработени във Франция и се изнасят в Китай, където часовникът се сглобавя заедно с другите модели умни часовници на Apple.

Самите тестове на Double Tour не се оказват толкова успешни в началото, защото втората част на каишката лесно се вмъква под задната част на часовника, предотвратявайки контакта му с китката. Последното пък е необходимо, за да може устройството да работи. Ето защо проектантският екип на Дюма в Париж добавя специална подложка по средата на втората част на каишката, което да я направи по-дебела, така че да не се плъзга отдолу.

"Нашата работа е да не ви напомняме, че животът е труден и сложен", обяснява Айв. "Тя е да осигурим решение, което е неизбежно и очевидно".

Часовникът ще бъде пуснат в продажба на 5 октомври и ще е на разположение в магазините на Apple и Hermes в 14 страни, включително САЩ, Китай, Франция и Швейцария.

Двете компании обявиха, че остават отворени за нови съвместни проекти. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:15 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още