Пътното строителство не е приоритет на правителствата, дошли на власт след управлението на Стефан Стамболов. Но пък за сметка на това взимането на заеми върви стремглаво нагоре по време на четири правителства от най-новата ни история, като три от тях са единствените с пълен мандат, а двете правителства на Бойко Борисов сумарно са управлявали приблизително колкото това на Стамболов. Това става ясно от проучване на Българска стопанска камара (БСК).
Над 5300 км са построените нови пътища в края на 1894 г., докато за двата мандата на Бойко Борисов изградените нови пътни артерии са 418 км, вкл. 316 км автомагистрали.
Според таблицата, подготвена от БСК, по времето на Стефан Стамболов (1887-1894 г.) държавният дълг е бил 678 млн. лв. (вкл. васална ежегодна вноска към Турция). След управлението на Иван Костов външният дълг е над 18 млрд. лв., а след края на управлението на Симеон Сакскобурготски – над 12 млрд. лв. В края на 2009 г., когато приключва мандатът на Сергей Станишев, външните задължения на страната ни са били 6,39 млрд. лв. В края на управлението на втория кабинет на Бойко Борисов външният дълг на България вече е над 20 млрд. лв.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
САЩ създава нова ударна сила с дронове в Близкия изток
Икономист: Младото поколение не иска да бъде управлявано
Кой би могъл да замести Николас Мадуро?
Назрява ли бунтът: Винената индустрия във Франция е пред колапс
преди 8 години Изключително бездарна манипулация е тази статия.Парите от края на 19 век-каква стойност имат те днес?Може ли да се сравни един път,строен примерно 1890 година с днешните параметри за аутобан или нещо подобно,та се сравнява просро километража-колко км тогава,колко днес.Статията е за тотално неграмотни хора.Чий електорат са те? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години ПО ЦЯЛ СВЯТ МАФИЯТА СТРОИ МАГИСТРАЛИ. НЕ ПРОСТО ПЪТИЩА, ЗАЩОТО ТАМ СЕ ПЕЧЕЛИ ПО-МАЛКО, А ТОЧНО АВТОМАГИСТРАЛИ. ЗАТОВА ТИКВОНИЯ ИМА ТУК-ТАМЕ МАГИСТРАЛИ, НО НЯМА ПЪТИЩА. Бизнесът не пътува до морето да си плакне задни ка, а иска свързаност на населените места. Иска, ама НЯМА. Дори път като хората няма към "Дунав мост 2". отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А колко милярда годишно е давала държавата за пенсии по времето на Стамболов ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Дори само това, че сте турили Стефан Стамболов и бойкоборисов в едно изречение в заглавието, ме отказа да чета статията.Сори. отговор Сигнализирай за неуместен коментар