Мобилните приложения са много силно средство за персонализиране на услугите за потребителите, но те не трябва да създават у хората усещането, че се нарушава личното им пространство. Този коментар в предаването „Бизнес старт“ на Bloomberg TV Bulgaria направи Момчил Кюркчиев, съосновател на Leanplum. Той разкри, че мисията на основания преди осем години стартъп е да създаде мобилен маркетинг, който да решава проблеми и да е полезен на потребителите.
„Чрез мобилните устройства създаването на персонализиран маркетинг е много по-постижимо, защото имаме достъп до реалния контекст на потребителя и той може да получи услуга, която е по-удовлетворяваща, а може да я очаква и в реалния свят", посочи Кюркчиев.
Целта, според него, е потребителят да чувства, че изгражда връзка с брандовете и да не усеща рекламите като спам.
"Това обаче не трябва да нарушава анонимността му и да оставя усещане за нарушаване на личното пространство“, категоричен е IT експертът.
Той обясни, че целта е дигиталната среда да бъде по-уютна като обслужване. Момчил Кюркчиев посочи, че след сделката за сливане между Leanplum и CleverTab, обявена вчера, компанията за мобилен маркетинг ще увеличи значително приходите си и общия пазарен дял, а София ще се превърне в основен хъб за набиране на таланти.
„Интересното при тази сделка е, че ние бяхме основни конкуренти, но намерихме доста неща около продукта, с които двете компании се допълваме. Като обединение това създава наистина глобална компания за дигитален маркетинг – CleverTab са №1 в Индия, Азия и Латинска Америка, докато нашият основен пазар е Европа и САЩ“, отбеляза съоснователят на Leanplum.
Кюркчиев е убеден, че компанията има голям потенциал за растеж. „До края на годината ще имаме 100 милиона долара приходи и целта ни е до пет години тази сума да се увеличи десет пъти“, съобщи той.
По думите му Leanplum е едновременно „американска и българска компания“, като офисът в София е най-големият в света за компанията, а сега ще се превърне във втори основен инженерен хъб за новата обединена компания.
Кюркчиев добави, че в момента той разполага с 65 служители, като до края на годината целта е тази бройка да се увеличи с 20%.
„Моята мисия беше да създадем глобален продукт в България, който в момента се продава на три континента. Ние имаме офиси в Амстердам, Сингапур, Сан Франциско и, разбира се, в София. Аз много се гордея, че като офис ние сме една частица от ИТ екосистемата в България, която според мен е на световно ниво“, заяви ИТ експертът.
Какви са трудностите, с които технологичният сектор се сблъсква в момента на Уолстрийт? Как се развиват продуктовите иновации в дигиталния сектор? Хиперперсонализация в реално време – що е то? Защо стартъпът с български корени привлече световния интерес към страната ни?
Целия разговор може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни