TBIBank, TBIPay, TBIMoney: все по-често клиентите на TBI в двата основни пазара на компанията – България и Румъния се срещат с тези имена и съвсем естествено изниква въпросът: „Какво се промени?“
Ами, краткият отговор е: нищо, но и всичко!
Това, с което TBI Bank се отличава на пазара – скоростта и ефективността на предлаганите услуги, разнообразието и всеобхватността на продуктите и ясния и приятелски тон на комуникация, който използва, остават непроменени. Това, което се променя е „архитектурата на бранда“ (простете маркетинговия изказ).
Запазвайки TBI в основата на своята структура, банката разделя каналите и продуктите си като ги поставя под съответен под-бранд. Дефинирайки ясно какви са предимствата и характеристиките на всеки от тях, клиентите на компанията ще могат да се ориентират по-лесно кое е подходящото предложение спрямо техните нужди. А плановете на банката са да продължава да създава нови продукти и услуги, внедрени във водещия бранд – TBI.
Създава ли тази промяна допълнителни въпроси? Не? Чудесно! Но в случай, че все пак бихте искали да научите повече, моля, продължете.
Офисите на банката в страната, в които клиентите могат да се възползват от пълния пакет ежедневни банкови услуги – откриване на депозитна или разплащателна сметка, както и взимане на кредит, ще продължат да оперират под бранда TBI Bank. По този начин те ще служат за „физически хъб“ във всички големи български градове.. В офисите ще бъдат обслужвани и корпоративните клиенти на банката.
TBIMoney или т.нар. „light“ офиси е допълнителен „физически“ канал, където всички кредитни операции са безкасови. В обектите на TBIMoney клиентите имат възможност и да открият депозитна сметка, както и да получават насоки и висококачествено обслужване от екипа на компанията.
Не на последно място представяме TBIPay на вашето внимание – това е най-новата платформа за финансиране на т.нар. point-of-sale или мястото на продажба. Чрез TBIPay клиентите ще имат възможността да закупят он- или офлайн желаната от тях стока или услуга като я изплатят на по-късен етап чрез вноски, съобразени с техния бюджет. Това решение подпомага и самите търговци в стремежа им да увеличат своите продажби. Изключително ценното на TBIPayе, че е платформа, създадена по начин, който да отговаря на нуждите както на малките, така и на големи търговски вериги, без значение сферата им на дейност - от медицински центрове до магазини за мебели и електроника.
„Екипът ни работи от месеци над новата бранд структура и сме изключително щастливи от резултатите, които вече наблюдаваме, тъй като чрез дефиниране на брандовете ни осигуряваме по-голямо удобство за нашите клиенти и партньори. Те знаят, че могат да разчитат на качествените услуги на TBI, а от сега нататък ще са наясно и с това какво точно могат да очакват от всеки един от тях. Със сигурност ще продължим да внедряваме все повече и повече продукти и решения под шапката на TBI, водени именно от очакванията и нуждите на нашите клиенти“, споделя Каролина Софрониева, главен директор „Маркетинг“ в TBI Bank.
Въвеждането на новата бранд структура на компанията няма да наложи подписване на нови договори със съществуващи клиенти, нито пък каквито и да било промени по тях. А какви допълнителни внедрени услуги и продукти ще се влязат в портфолиото на банката може да проследите на уебсайта на TBI Bank, както и в каналите в социалните мрежи.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Големият проблем на 2025 година е увеличеният капитал на Българската банка за развитие
Тимчо Муцунски: ЕС има желание да помогне за развитието на диалог, насочен към намиране на решение с България
Интер разгроми Комо в мач от 14-ия кръг на Серия А
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната