Добре развиващият се бизнес с лепила и перилни препарати насърчава резултатите на германския производител на потребителски стоки Henkel през първото тримесечие.
Подкрепени и от придобиването на американския производител на перилни препарати Sun Products през миналата година, приходите скачат с 13,6 на сто до 5,1 млрд. евро, обяви компанията, цитирана от DPA.
Чистата печалба възлиза на 597 млн. евро – с 13,7 на сто над печалбата преди година.
Най-силни ръстове компанията постига в бизнеса с почистващи и перилни препарати (Persil, Pril, Purex), както и козметиката (Schwarzkopf, Syoss, Dial), но конкуренцията става все по-сурова. Мениджърите очакват тази тенденция да продължи.
Освен това и суровините, които Henkel използва за производството на своите продукти, стават все по-скъпи, което също е източник на рискове.


2 години и 8 месеца затвор за варненка, държала три вида наркотици
ВМС прие тържествено новия патрулен кораб "Храбри" във Варна
Евакуираните моряци от танкера „Кайрос” са предадени на Гранична полиция във Варна
Ватерполният „Комодор” с победа и минимална загуба в столицата
Ново гранично напрежение заплашва мира Тайла
ООН търси 33 млрд. долара за хуманитарни мисии на фона на свито финансиране
Китайски изтребители прихванаха японски край Окинава
Зеленски е в Лондон за мирните преговори
Rheinmetall очаква високо търсене в следващите 10-15г, част 2
10 коли, които бяха близко до съвършенството
Завръщането на Toyota MR2 е все по-близо
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да се предпазим от фалшиви оферти и промоции за Коледа и Нова година?
Аналена Бербок: Украйна не трябва да отстъпва територия
Българите искат по-активен живот, но не се движат достатъчно
Шофьор почина в кабината на камиона си на ГКПП „Капитан Андреево“
Как да разпознаем новини, генерирани с изкуствен интелект?