Във връзка с вчерашна публикация във в. „Труд“ относно строителството на магистрала Тракия и изразените от бившия премиер Сергей Станишев и зам.-министъра на регионалното развитие Димчо Михалевски съмнения в качеството му, Трейс Груп Холд, като засегната страна, разпространи чрез БФБ своята позиция.
По повод вида и качеството на влаганите материали в изграждането на лот 2 от АМ „Тракия”, от холдинга заявяват, че те отговарят на всички изисквания на договора и техническата спецификация.
При изпълнение на строителните работи има три етапа за допускане на материал за влагане на обекта, т.е. всеки материал минава най-малко през три нива на проверка и контрол.
След определяне на източника се вземат контролни проби от изпълнителя. Ако те отговарят на изискванията на техническата спецификация, материалът се предлага за одобрение на надзора заедно с целия доказателствен материал.
След одобряването му и започване на работата с него, съгласно изискванията на нормативните документи, отново периодично се вземат нови проби от обекта и от източника на материала за контрол. Тези проби са задължение, както на изпълнителя, така и на надзора и възложителя.
До този момент за конкретния материал са направени над 140 изпитвания за периода на неговото използване, като никое от тези изпитвания не е установило отклонение от нормативните изисквания.
Категорично отхвърляме изчисленията на г-н Михалевски, че „преработката ще струва около 25-26 млн. лв. и ще отнеме три четири месеца”, защото цялата магистрала ще „лежи” 100% върху годни, качествени строителни материали, влагани във всеки един етап от строителството и изцяло покриващи изискванията на нормативните документи и техническата спецификация.
В заключение от компанията уверяват, че обектът ще бъде завършен с качество, срок и цена, съгласно подписания договор и записаните в него гаранции.
Свързани компании:


МОСВ започна спешен мониторинг на морските води заради блокирания танкер
Тежка катастрофа по пътя София-Варна днес
Над 20 автомобила спукаха гуми на родно шосе само за 24 часа
НОИ одобри Бюджет 2026
Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Фирми от САЩ разграбват редкоземните елементи, нужни на Европа за превъоръжаване
Мадуро знае, че Тръмп блъфира
Сигурността на Израел се нуждае от по-малко оръжие и повече диалог
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Пострадали от наводнението в Бургаско: Причина са изсечените гори в Странджа
В понеделник се очаква да започне евакуация на кораба "Кайрос" край Ахтопол
Проблемът със Закона за доброволчеството продължава да е голям
Симеонов: Тайничко и Борисов стиска палци на протеста
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?