Hugo Boss обяви, че няма да се върне към растежа до 2018 г., въпреки че главният изпълнителен директор Марк Лангер задейства план за съживяване на германската модна къща. Планът включва премахването на част от брандовете, забавяне отварянето на нови магазини и насочване към повече онлайн продажби, пише Bloomberg.
Компанията заяви, че 2017 г. ще бъде преходна година, докато реорганизира подразделението си за търговия на едро, което продава стоки на американските магазини.
Акциите на Hugo Boss понижиха стойността си с 6,2% във Франкфурт, след като инвеститорите останаха разочаровани, че компанията не обяви нови съкращения на разходите отвъд 65-те млн. евро (61 млн. долара), предвидени за тази година.
По думите на Джон Гай, анализатор в MainFirst Bank, консенсусната прогноза за 490 млн. евро оперативна печалба за следващата година вероятно ще бъде понижена.
Лангер трябва да тласне нагоре Hugo Boss, чиито акции загубиха близо една трета от стойността си през последната година. Той прие стратегия, подобна на тази на Burberry Group и Marks & Spencer, които се отказаха от експанзията си и от по-малките си марки на фона на слабото потребление в Европа.
Планът на Лангер включва производството на по-достъпни дрехи, което означава отдалечаване от пазара за луксозни стоки, който в момента се бори с отслабващото търсене.
Компанията ще произвежда дрехи само под марките Hugo и Boss, ограничавайки фокуса си към ежедневното и бизнес облеклото. Марките Boss Orange и Boss Green ще станат част от бранда Boss, а началните цени на стоките под марката Hugo ще са с 30% по-ниски от тези на Boss.
Цените ще бъдат коригирани по целия свят, за да се затворят пропуските, породени от колебанията на валутните курсове. Цените в Азия ще се понижат с около 15%, докато тези в Европа ще скочат леко. Някои китайски потребители купуват продукти на Hugo Boss само от Европа, защото в Китай цените им са много по-високи, посочват от компанията.
Приходите от търговия на едро в САЩ ще се свият с поне 10% през следващата година, очаква още компанията.
Същевременно дамското облекло ще бъде с по-малък приоритет. Boss няма да покаже нова линия женски дрехи по време на модните ревюта в Ню Йорк през следващата година. Освен това компанията ще насочи повече вниманието си към ежедневното облекло и обувките, в крак с тенденцията да се съчетават маратонки и други елементи от ежедневното облекло с по-официални такива.
Hugo Boss потвърди обаче годишната си прогноза. На 5 август от компанията заявиха, че очакват оперативната печалба да се свие с от 17 до 23%, а приходите от продажбите да спаднат с 3 на сто, като се имат предвид валутните колебания.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?