Създадената през 1989 година специално за пазара на САЩ луксозна марка Infiniti най-накрая ще стъпи и в родината си. С този ход японците искат да отговорят на увеличаващото се търсене на луксозни автомобили в страната, както и да противодействат по-добре на германските конкуренти като BMW, пише японското бизнес издание Nikkei, цитирано от Ройтерс.
Първият модел на Infiniti в Япония ще бъде Q50. Седанът ще замени на пазара предлагания в момента седан Nissan Skyline, който всъщност представлява леко изменена версия на Infiniti G. Продажбите ще стартират още тази зима, като ще се осъществяват от мрежата на компанията майка Nissan. Към момента няма планове да се изграждат отделни шоуруми на Infiniti, сочи информацията на Nikkei.
Цените на Infiniti Q50 за Япония все още не са обявени, но се знае, че производството на модела ще се осъществява в страната. В САЩ цените Q50 стартират от 36 700 долара.
С пускането на Infiniti в Япония производителите искат да увеличат печалбата на марката, както и да засилят позициите й сред конкурентните марки. През май тази година главният изпълнителен директор на компанията Карлос Госн постави нова цел пред бранда - да постигне оперативна печалба от 6-7% през настоящата фискална година. През изминалите две Infiniti постигна около 1% от оперативната печалба на Nissan. Една от причините бе, че луксозната марка, чиито моделите се произвеждат главно в Япония, изпитваше трудности заради силната йена.
Още за Infiniti Q50 вижте в Automedia.bg
Първият модел на Infiniti в Япония ще бъде Q50. Седанът ще замени на пазара предлагания в момента седан Nissan Skyline, който всъщност представлява леко изменена версия на Infiniti G. Продажбите ще стартират още тази зима, като ще се осъществяват от мрежата на компанията майка Nissan. Към момента няма планове да се изграждат отделни шоуруми на Infiniti, сочи информацията на Nikkei.
Цените на Infiniti Q50 за Япония все още не са обявени, но се знае, че производството на модела ще се осъществява в страната. В САЩ цените Q50 стартират от 36 700 долара.
С пускането на Infiniti в Япония производителите искат да увеличат печалбата на марката, както и да засилят позициите й сред конкурентните марки. През май тази година главният изпълнителен директор на компанията Карлос Госн постави нова цел пред бранда - да постигне оперативна печалба от 6-7% през настоящата фискална година. През изминалите две Infiniti постигна около 1% от оперативната печалба на Nissan. Една от причините бе, че луксозната марка, чиито моделите се произвеждат главно в Япония, изпитваше трудности заради силната йена.
Още за Infiniti Q50 вижте в Automedia.bg
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни