"Румъния може да бъде решение" за новия завод на групата Daimler, заяви Дитер Цече, председател на административния съвет на концерна, пише румънският вестник "Зиарул финанчиар", цитиран от БТА.
Daimler - един от най-големите производители на автомобили в света, с годишен оборот от близо 130 млрд. евро, си е поставил за цел да стане номер едно в премиум сегмента до 2020 г. Поради тази причина Mercedes-Benz трябва да надхвърли продажбите на BMW - лидер в сегмента миналата година, отбелязва изданието.
"Решението за новия завод е много целесъобразен процес, в който сравняваме всички аспекти, свързани с нивото на образование, наличността на работна ръка, логистиката, инфраструктурата, колко лесно се прави бизнес в страната, разстоянието до доставчиците и до клиентите. Румъния може да бъде решение. В Румъния имаме позитивен опит благодарение на фабриката за скоростни кутии, която е много добра. Фактът, че имаме завод там, представлява предимство за Румъния", каза Дитер Цече.
Най-новият завод на Mercedes-Benz в Европа е в Унгария. Съоръжението помогна на страната да изпревари Румъния в общото производство на автомобили, отбелязва "Зиарул финанчиар".
В Румъния групата Daimler задейства през 2013 г. инвестиционен план на стойност 300 милиона евро във фабриката си за скоростни кутии в Себеш, където от пролетта на тази година ще произвежда и новите скоростни кутии 9G Tronic, посочва румънското финансово издание.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Румъния може да бъде решение за растежа на Mercedes-Benz
Германската компания проучва възможностите за изграждане на завод в страната
17:03 | 02.03.16 г. 3Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
-
Визитата на Мъск в Пекин подчертава силата на китайската икономика
-
Европейските борси започват на зелено нова седмица от сезона на отчетите
-
Антимонополните правила на ЕС застигнаха и iPad
-
Фалитите в България намаляват с 10% през 2023 г. на фона на ръст в региона
-
Valtech придобива Kin + Carta в сделка за 280 млн. евро
-
Полските фермери прекратиха блокадата на украинската граница
-
Нискотехнологични методи пазят руската техника от дронове, ситуацията в Украйна ескалира
-
Как военната помощ от САЩ за Украйна ще подкрепи първо американската икономика
-
Турция опитва да намали зависимостта си от Русия с доставки на втечнен газ от Exxon
-
Евтините китайски електромобили преначертават глобалната производствена карта
-
Бъдещето на комплекса „Камчия“ остава неизвестно
-
Китайски компании се възползват от нелегални методи, за да се разплащат с руски контрагенти
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Европейските борси започват на зелено нова седмица от сезона на отчетите
-
Сделки с акции на "Шелли груп" формираха почти половината от оборота на БФБ
1 -
Wall Street започва седмицата с повишения*
-
Свиването на продажбите на горива продължава да тежи на "Топливо"
-
Външният дълг на България расте с над 160 млн. евро към края на февруари
-
Китайски компании се възползват от нелегални методи, за да се разплащат с руски контрагенти
6
преди 8 години Една от причините е, че нямаме нито една магистрала, която да ни свързва с Европа и трябва да минеш поне две граници. Какво значение има, че заплатите са по ниски, като няма образовани кадри, които да разбират от автомобилостроене и т.н.? Да не говорим, че Румъния е доста по напред и в борбата с корупцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Щото не ставаме за сериозно производство...от калпавия матриал дето уж ше бачка , до министерствата дето са пладнешки айдуци...е затуй ! отговор Сигнализирай за неуместен коментар