Hyundai представи официално новия хечбек i30 по време на автомобилното изложение в Париж. Това е третото поколение на хечбека с 5 врати, като продажбите му в Европа стартират в началото на 2017 г.
Моделът е създаден специално за европейския пазар, като е продукт на инженерните и дизайнерски центрове на Hyundai на Стария континент. Използва изцяло нова олекотена и заздравена платформа, като на неговата база ще бъде създадено цяло семейство модели, включително кросовър и спортния хечбек i30 N.
В сравнение със своя предшественик новият i30 е с 40 мм. по-дълъг, с 15 мм. по-широк и с 15 мм. по-нисък. Така дължината на хечбека вече достига 4340 мм, широчината - 1795 мм., височината - 1455 мм, а междуосието се простира на 2650 мм. Багажникът предлага внушителните за сегмента 395 литра обем, което е с 15 литра повече от лидера Volkswagen Golf.
Интериорът също е изцяло нов, като предлага материали с по-високо качество и е водещ в сегмента простор, се казва в официалната информация за новия i30. Серийно моделът идва с 5-инчова инфо-система, а като опция се предлага 8-инчова.
Гамата двигатели е представена от три бензинови и три дизелови агрегата. Базов за модела е бензиновият 1.4 MPI със 100 к.с., а след него се нарежда новият 1,0-литров турбо двигател със 120 к.с. Върховият бензинов мотор е 1.4 T-GDI с мощност 140 к.с. Дизелът е 1,6-литров, като предлага три различни мощности - 95, 110 и 136 к.с. Агрегатите се куплират с ръчна кутия с 6 степени, но за най-мощните бензинов и дизелов се предлага и автоматична трансмисия DCT със 7 степени.
В оборудването на новия i30 са включени редица технологии за безопасност, сред които система за поддържане лентата на движение, умен автопилот, система за автоматично спиране при опасност, автоматични дълги и къси светлини и много други.
Още новини с автомобилна тематика - в Automedia.bg
Новият i30 - от Европа за Европа
Хечбекът на Hyundai демонстрира водещи в класа простор и обем на багажника
18:06 | 05.10.16 г.Снимка: Ройтерс
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Италия планира да инвестира 10 млрд. евро в производство на чипове
-
Защо Китай продължава да прави повече коли, отколкото има нужда?
-
Полша обмисля да намали тарифите на електроразпределителните фирми с една пета
-
Германия обмисля смекчаване на контрола върху китайските инвестиции
-
Макрон е отворен за обсъждане на ядрената отбрана на Европа
-
САЩ и Европа се нуждаят от геополитическа стратегия за изкуствения интелект
-
Възходът на соларната индустрия хвърля сянка върху земеделските земи в САЩ
-
Зеленски: Русия насочва атаките си срещу съоръжения, доставящи газ на ЕС
-
Технологичната война между САЩ и Китай е напът да навлезе в нова, по-гореща фаза
-
Ройтерс: Илон Мъск ще обсъжда в Китай внедряването на автономни технологии
-
Необичайните велосипедни алеи, които се появиха в Единбург
-
Бойко Ноев: Русия осъществява директно терористични операции на българска територия
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Акция на седмицата: "Неохим" АД
-
S&P 500 и Nasdaq отбелязаха най-добрата си седмица от ноември 2023 г.
1 -
Кристиан Нойер: ЕЦБ може да не е в синхрон с Фед през някои тримесечия
-
Лихвите по жилищните и потребителските заеми намаляват и през март
-
Издръжката на БНБ за 2023 г. е близо 133 млн. лева
3 -
Европейските банкови акции достигнаха най-високото си ниво от 2015 г. насам