Mercedes-Benz представи две нови версии на всъдеходите си G63 и G65, които са получили името Exclusive Edition. Дебютът на автомобилите ще се състои по време на автосалона във Франкфурт, като цената на по-скъпия е 287 658 евро (над 560 хил. лв.), докато по-достъпният струва 163 125 евро.
Всъдеходите са получили долна част на каросерията от неръждаема стомана, както и специални 21-цолови джанти от лека сплав. За оформлението на интериора са използвани кожа Nappa, както и специални елементи от карбон. В салона са поставени спортни седалки, нов приборен панел и специален волан от AMG Performance.
Версията Mercedes-AMG G65 е оборудвана с 6,0-литров V12 с две турбини, развиващ 630 к.с. и 1000 Нм. С този двигател машината ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,3 секунди, а максималната скорост е 230 км/ч.
По-слабият вариант – Mercedes-AMG G63, разчита на 5,5-литров V8 двигател, чиято мощност е 571 к.с., а максималният въртящ момент достига 750 Нм. В случая ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,1 секунди.
Очакванията са това да бъдат две от последните версии на G-Class, тъй като на автосалона в Детройт през януари Mercedes-Benz ще представи напълно новото поколение на всъдехода. То е изградено на нова платформа, благодарение на която ще свали около 400 кг от теглото си, без на практика да променя познатия си дизайн.
Новият Gelandewagen ще получи модернизиран 4,0-литров V8 Biturbo двигател, чиято мощност ще варира от 470 до 600 к.с. В гамата на модели ще има и по-слаби бензинови мотори, развиващи до 360 к.с. Най-мощната дизелова модификация ще развива 313 к.с.


Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Читалище "Васил Левски 1945 г." ще зарадва варненци с безплатен коледен спектакъл
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Нобелов лауреат за мир: Иран използва екзекуциите като „инструмент за репресии“
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Оля Ал-Ахмед: Историята може да се пише и в стихове
“ДПС-Ново Начало" организира митинг "НЕ на манипулациите!"
27-годишен е загинал при челен сблъсък между кола и бус край Велинград
Левски с убедителна победа като гост на Спартак Варна
Трима души са евакуирани от танкера “Кайрос”
преди 8 години И дори нямат вариант за хибрид или само електричество. Въпреки разнообразието о бензинови и дизелови мотори, които предлагат. А има хора, които твърдят, че двигателите с вътрешно горене скоро щели да бъдат забранени. Очевидно производителите на автомобили не мислят точно така. Щом продължават да разработват съвсем нови модели, в които електрозадвижването не е включено дори като опция. отговор Сигнализирай за неуместен коментар