Японската компания Toyota е убедителен лидер по продажби на световните пазари при отделните марки през първите два месеца на 2018 г., сочи статистиката на организацията за анализи на автомобилните пазари focus2move, цитирана от Automedia.bg.
За януари и февруари Toyota е продала 1 358 225 автомобила, което е с 2,9% повече от същия период за 2017 г. Интересното е, че само през февруари японците записват спад с цели 4,9%, като резултатът за този месец е 640 554 продажби.
Втората позиция е за германската марка Volkswagen, която също е успяла да преодолее границата от милион продажби за първите два месеца на годината. При германците се отчита увеличение с 4,1%, като само за февруари то е 0,5%.
В първата тройка попада и американският бранд Ford с 841 207 продажби (415 175 бройка само за февруари). Марката обаче записва спад и през двата месеца от годината в сравнение със същия период за 2017 г.


МААЕ: Защитният саркофаг на АЕЦ "Чернобил" е повреден
Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (6 декември)
Времето във Варна на 6 декември 2025
Никулден е! Вижте какви са традиции за днес
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Границата с Гърция е отворена и в двете посоки за камиони
Заведоха седем дела след самоубийства и кризи, предизвикани от ChatGPT
Зеленски в действие: Андрий Ермак се прости и с още постове
Украински дрон удари сграда в Грозни, Кадиров обеща суров отговор
Продължава спасяването на бедстващият танкер край Ахтопол