Tesla намали цената на кросоувъра Model Y с 3 хиляди долара по-малко от четири месеца след началото на продажбите, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.
Стартовата цена сега е 49 990 долара, става ясно от уебсайта на компанията. В средата на март, когато производителят на автомобили започна доставките на модела, цената му беше 52 990 долара.
Понижението на цената на Model Y е второто значително, което Tesla предприема в рамките на около шест седмици. В края на май компанията сви цената на Model S с 5 хиляди долара, а тази на Model 3 беше понижена с 2 хиляди долара, което според някои анализатори е сигнал за по-слабо търсене.
Tesla приключи второто тримесечие с доставени 90650 автомобила, което беше над очакванията на икономисти и доведе до ръст в цените на акциите на компанията.
През юни концернът успя да продаде близо 15 хил. броя от своя Model 3 в Китай, най-големият автомобилен пазар в света, отбелязвайки 35% ръст на продажбите на месечна база. Tesla продаде 11 095 електромобила през май, а през април бройката беше едва 3635, показват данни на Китайската асоциациация за леки автомобили.
269-проценото повишение на книжата ѝ помогна на Илон Мъск да изпревари известният инвеститор Уорън Бъфет в индекса Bloomberg Billionaires.


Виц на деня - 7 декември
Мачовете по ТВ днес (7 декември)
Времето във Варна на 7 декември
Честваме паметта на свети Амвросий Медиолански
Мощно земетресение между Аляска и Канада
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Япония е изправена пред криза, свързана с деменцията
Почти 50% подкрепа за предложението за ограничаване на населението в Швейцария
Българският пазар е твърде малък за четири платформи за доставки на храна
Песков: Посланията в стратегията на Тръмп за САЩ контрастират с подходите на Байдън
Какво представлява диетата „планк“ – една от най-популярните рестриктивни диети
преди 5 години Като стигне до цената на Корола - $18000 ще я купя, даже и до приус ако стигне $23000 ще я купя.До тогава обаче, със 2% годишни загуби на капацитета, $7000 цена на батерията и тази висока цена на придобиване тесла е абсолютно неконкурентноспособен автопроизводител и се купува от хора скарани с математика и показни парвенюта смятащи това за шик.Затова тойота продава по над 10 000 000 коли на година, а тесла 300 000.Тойота слага вече над 20 години батерии в колите си, та не можеха ли те да извадят ДВГ от тях и да оставят само батерията...можеха, но сметките не излизаха - не си струваше. Панасоник е японска компания също, знаем за връзките и културата м/у японските компании, защо тогава тесла не е японска? Защото са прагматици и им е слаб маркетинга. Тесла=0+маркетингДокато няма пробив в технологията и цената на батерията тесла е пред фалит във всеки един момент и само слабоумни и спекуланти безразсъдни могат да влизат в нея отговор Сигнализирай за неуместен коментар