Финансовият директор на Volkswagen AG Арно Антлиц заяви, че най-големият автомобилен производител в Европа остава гъвкав по отношение на това как реализира инвестициите, предназначени за електрически автомобили и автомобили с двигатели с вътрешно горене, тъй като налагането на електромобилите се забавя на някои пазари.
Volkswagen отчита известно нежелание сред потребителите относно електромобилите в Европа и може би в САЩ, споделя Антлиц в интервю за Bloomberg.
„Нашата стратегия е доста гъвкава и също така осигурява устойчивост в бъдеще“, посочва финансовият директор, добавяйки, че около една трета от неговите инвестиции са предназначени да поддържат моделите с двигатели с вътрешно горене конкурентоспособни. „Но ние сме напълно убедени, че бъдещето ще бъде електрическо“, добавя Антлиц.
Volkswagen въвежда съкращения на разходите, за да повиши възвръщаемостта на своята слабо представяща се едноименна марка, заедно със значителни инвестиции, за да върне възходящата инерция в Китай, където местните марки и Tesla Inc. напредват. Премиум марката Audi, част от групата на VW, обяви през декември, че забавя пускането на нови електрически модели, за да избегне натоварването на фабрики и дилъри на фона на по-бавния растеж на продажбите в сегмента.
Междувременно германската компания се насочва към Северна Америка, за да намали зависимостта си от Китай. Успехът в САЩ отдавна убягва на VW поради липсата на достатъчно SUV модели и пикапи в портфолиото си.
VW вече има „всички съставки“, за да бъде успешен в Северна Америка, докато индустрията се пренасочва към електромобили, включително конкурентни батерии, които ще произвежда в Онтарио, Канада, подчертава Антлиц.
Германската компания възражда офроуд марката Scout, за да започне да произвежда изцяло електрически модели от 2026 г. в завод в Южна Каролина на стойност 2 млрд. долара.
VW добавя новата марка електромобили, точно когато темпът на растеж на търсенето в САЩ започва да изостава от прогнозите, поради по-тежките икономически условия, както и високите цени на моделите.


1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн
Божидар Божанов: По всичко изглежда, че провокаторите са действали с МВР