IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хибридите са в основата на ръста в продажбите на Ford през първото тримесечие

Базираният в Детройт автомобилен производител е предал 504 815 леки коли на американските купувачи, като увеличението при хибридите достига 42%

18:30 | 03.04.24 г.
Автор - снимка
Създател
Снимка: Bloomberg L.P.
Снимка: Bloomberg L.P.

Продажбите на автомобили на Ford Motor Co. в САЩ растат със 7% през първото тримесечие поради силното търсене на газово-електрически хибриди, съобщава Bloomberg.

Базираният в Детройт автомобилен производител е предал 504 815 леки коли на американските купувачи през първите три месеца на годината, като хибридните модели са нараснали с 42%. Продажбите на пикапи F-Series паднаха с 10% до 152 943 броя, тъй като Ford забави доставката на повече от 60 000 превозни средства заради допълнителни проверки на качеството. От 9 февруари автомобилният производител не е доставял електрическия F-150 Lightning поради неразкрит проблем с качеството.

Главният изпълнителен директор Джим Фарли поставя нов фокус върху качеството, след като Ford се сблъска с най-много сервизни акции от всички автомобилни концерни в САЩ през последните три години, което доведе до увеличение на гаранционните разходи. Компанията обяви, че преработеният F-150 трябва да се изравни с водещия в сегмента по качество пикап Toyota Tundra.

Ford удвоява производството на хибридната версия на F-150 и очаква тя да съставлява една пета от продажбите на пикапа.

Продажбите на електрически превозни средства на Ford са нараснали с 86% спрямо миналата година, когато производството на F-150 Lightning беше прекъснато от пожар, а заводът на концерна за електрически модели Mustang в Мексико преустанови работа заради разширяване.

Продажбите на електрическия F-150 са нараснали с 80% до 7743 броя.

Продажбите на Mustang Mach-E междувременно се увеличават със 77%, след като автомобилният производител намали цените на модела с цели 8100 долара през февруари. Това намаление беше направено, след като продажбите на Mach-E паднаха с 51% през януари, когато моделът загуби правото си на федерални субсидии в размер на 3750 долара, тъй като администрацията на президента на САЩ Джо Байдън затегна правилата за държава помощ, за да попречи на производителите да доставят материали за батерии от Китай и други търговски опоненти на Вашингтон.

Ford намалява разходите си за електромобили с 12 млрд. долара, тъй като изпитва проблеми, свързани с по-бавното търсене.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:24 | 03.04.24 г.
Специални проекти виж още
Още от Новини виж още

Коментари

Финанси виж още