Американският автопроизводител Ford Motor Co. призовава правителството на Великобритания да въведе отново субсидии, за да помогне на индустрията да постигне целите за продажби, тъй като потребителите пренебрегват електрическите превозни средства поради високите цени, съобщава Bloomberg.
Министърът на финансите Рейчъл Рийвс трябва да върне стимулите в бюджета, за да подкрепи клиентското търсене на електромобили, изтъква Лиза Бранкин, председател на Ford UK и управляващ директор на компанията за Великобритания и Ирландия. „Няма търсене от страна на клиентите, за да се постигнат целите“, добавя тя в интервю за Bloomberg.
Бранкин подчерта, че ако Лондон иска автомобилният сектор да постигне успех в това отношение, трябва да се намеси.
Обединеното кралство въведе правила, изискващи 22% от продажбите на нови автомобили през тази година да не отделят емисии, като целта ще се повиши до 80% през 2030 г. За микробусите този дял е 10% за тази година, като ще се покачи до 70% в края на десетилетието.
Автомобилните производители са изправени пред глоби от до 15 хил. паунда на превозно средство, ако не се съобразят с правилата, но могат да избегнат санкциите, като използват програма за търговия с кредити и да наваксат изоставането си в следващите години.
Ford няма да изпълни целта от 22% за тази година, но ще използва гъвкавостта на програмата, за да избегне глобите, подчертава Бранкин. Правителството си е поставило „наистина амбициозни“ цели, добавя тя. „Ако иска тези неща да се случат, то трябва да ги подкрепи“.
Призивът ѝ за подкрепа бива отправен в момент, когато европейските правителства намаляват стимулите, а китайските марки все по-агресивно навлизат в региона.
Цели
Ford е поредният производител на автомобили, който се обърна към правителството на Обединеното кралство за помощ. Компанията майка на Jeep и Vauxhall Stellantis NV заплаши през юни да спре производството на коли в страната, освен ако правителството не облекчи целите за продажби на електромобили.
Бранкин отказа да посочи как ще реагира Ford, ако правителството пренебрегне молбата ѝ.
Тя иска Лондон да намали наполовина данъка върху добавената стойност върху електрическите превозни средства до 10% през следващите три години, повтаряйки призива на Обществото на производителите на автомобили и търговците. Бранкин също така иска по-нисък данък върху общественото зареждане, което в момента е повече от зареждането в домашни условия, за да насърчи потребителите.
Правителството на страната ще забрани продажбата на нови бензинови и дизелови автомобили след 2030 г., но посочи, че ще позволи достъпа до пазара на хибриди до 2035 г. Все още обаче кабинетът на премиера Киър Стармър не е изложило подробности относно политиката за хибридите.
Между януари и август 17,2% от регистрираните нови автомобили в Обединеното кралство представляват напълно електрически модели, което е под целта на правителството от 22% за цялата година.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 1 година De facto, FORD признават, че са неконкурентни на един свободен пазар и искат държавна помощ, вместо да направят истински конкурентен продукт в истински конкурентно производство? Така ли излиза? Ощипете ме, моля. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 година "Ford призова Великобритания за субсидии за стимулиране на продажбите на електромобили.В противен случай индустрията няма да може да постигне поставените правителствени цели за дял на електрическите модели за тази и 2030 г., предупреждава компанията." - Така става, като неспособните не се справят с предизвикателствата - искат държавни субсидии. отговор Сигнализирай за неуместен коментар