Subway Restaurants, веригата от заведения за хранене с най-голяма мрежа в света, ще продължи да затваря американски заведения на фона на разширяването си в чужбина, съобщава Bloomberg.
Тази година Subway планира да затвори още около 500 от американските си заведения. Миналата година бяха затворени над 800 заведения, като общият им брой в САЩ намаля до 25 908. Веригата закри ресторанти и през 2016 г.
„Искаме да сме сигурни, че имаме най-добрата локация. В миналото бяхме съсредоточени върху броя на ресторантите. Сега насочваме усилията си към увеличаване на пазарния ни дял“, каза главният изпълнителен директор на компанията Сюзън Греко.
„Броят на заведенията не е всичко. Важното е да разраширяваме бизнеса си“, допълни тя.
Subway
Веригата заведения за сандвичи, създадена преди повече от 50 години, не успява да увеличи продажбите си в САЩ на фона на появата на нови и по-модерни вериги. Греко заяви, че Subway е пострадала от ожесточената конкуренция в САЩ, включително заради възхода на McDonald’s, чиято местна система на продажби е нараснала с 3,4% миналата година, сочат данни на изследователската компания Technomic. Продажбите на Subway намаляха с 4,4% за 2017 г.
Веригата трябва да се бори и с конкуренцията на супермаркети и бензиностанции, които все повече продават храна за вкъщи, подлагайки Subway на огромен натиск да бъде по-бърза и по-удобна. Наред със затварянето на заведения, някои ресторанти ще бъдат преместени на друго място и Subway използва данни от SiteZeus, за да избере по-добра локация, казва Греко.
Програми за лоялни клиенти
Subway разчита на нова програма за лоялни клиенти наред с иновации в менюто, за да увеличи трафика. Програмата, която включва отстъпка от 2 долара и безплатна храна, ще се предлага в заведенията на веригата в САЩ и Канада. Тя също така променя облика на ресторантите, които стават по-лъскави с електронни табла за поръчка.
Но истинската възможност за разрастване е в чужбина, казва Греко. Тази година веригата ще добави над хиляда локации извън Северна Америка и е фокусирана върху растежа в страни като Великобритания, Германия, Южна Корея, Индия, Китай и Мексико.
Subway, чиято централа се намира в Милфорд, щата Кънектикът, е собственост на Doctor’s Associates и е създадена преди около 53 години от Фред ДеЛука и Питър Бък. Греко пое юздите през 2015 г. след смъртта на по-големия си брат Фред ДеЛука. Веригата, която има около 43 700 заведения в цял свят, е изцяло собственост на франчайзи.
Макар че в последно време имаше промени в ръководството на Subway, Греко заяви, че няма да се оттегля. „Subway е в кръвта ми. Тук съм от първия ден. Все още имам добри години пред себе си“, споделя тя.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Панета: Ще се изискват големи усилия от Конгреса по случая от 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони