Жилищата в много части на САЩ се продават с надценка от 1600 долара и с шест дни по-бързо, ако бъдат обявени за продажба през първите две седмици на май, показва ново изследване, цитирано от онлайн изданието propertywire.com.
Това важи за 19 от 35-те най-големи града в страната, въпреки че други фактори също оказват влияние, включително динамиката на местния пазар и дори времето, показва изследването на имотната компания Zillow.
Най-ранният идеален момент за продажба на жилище през годината е в Питсбърг, където втората половина на март е оптималното време, а други градове достигат до най-добрия момент за обявяване на жилище за продажба едва през първите две седмици на юли.
Първите сигнали за жилищния пазар през 2019 г. показват, че балансът се накланя към купувачите, тъй като запасите леко се повишават, а ръстът на цените се стабилизира или се забавя на някои от най-горещите пазари до момента.
Тъй като ситуацията на пазара се променя, за продавачите става все по-важно да разберат какво се случва на техния пазар с наближаването на сезона на покупките на жилище, отбелязва Zillow. Продавачите със свобода да избират, когато продават дома си, може да спечелят допълнително от обявяването на жилището си в точния момент.
Изследването показва още, че преди да пуснат жилището си на пазара, продавачите обмислят решението си средно около седем месеца. По това време повечето продавачи осъществяват поне едно подобрение на дома си преди обявяването му за продажба.
Най-големият бонус за обявяването на жилището в точния момент се постига в Минеаполис, където обявените жилища през първата половина на май се продават с надценка от 1,8%, или приблизително 4900 долара повече. Продавачите в Остин и Маями регистрират най-малката надценка от едва 0,5%, или около 1400 долара.
Продавачите в Кливланд, които обявят имота си за продажба през първата половина на май, може да го продадат с близо две седмици по-бързо, отколкото в друг момент. В Лас Вегас моментът на обявяването на жилището за продажба не оказва влияние върху бързината на продажбата му.
Денят, в който жилището се обявява за продажба, също може да повлияе на възприятието на потенциалните купувачи, тъй като около 79% от купувачите използват онлайн ресурси по време на търсенето си. Жилищата, обявени за продажба в събота, получават най-много посещения през първата седмица и 20% повече посещения от жилищата, обявени във вторник, които привличат най-малък интерес.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?