IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Pinterest скоро ще предлага пазаруване през сайта си

Компанията се опитва да се справи с големи конкуренти като Facebook и Google

11:08 | 03.06.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Pinterest съвсем скоро ще предлага на потребителите си възможности за пазаруване. Сайтът обяви, че планира да пусне „пин, който може да бъде купен“ - ход, който може да превърне част от 50-те млрд. изображения, поставяни от потребители, в реален каталог за пазаруване, пише Wall Street Journal.

Синьо поле, включващо цената, ще се появява върху изображението и ще показва, че потребителите могат да купят продукта директно през платформата на Pinterest. Ходът отговаря на едно от най-желаните неща от потребители на сайта, които са склонни да разглеждат изображения в търсене на продукти, но трябва да положат допълнителни усилия, за да ги купят.

Добавянето на пинове за пазаруване може да промени доста нещата за петгодишната компания, чиито инвеститори я оценяват на 11 млрд. долара. Това се случва в момент, в който Pinterest се опитва да разшири своята потребителска база и да намери нови източници на приходи, за да се конкурира с Facebook, Twitter и други конкурентни социални мрежи.

От лятото търговците, които публикуват предлагащи възможност за пазаруване пинове, ще имат възможността да плащат допълнително, за да ги промотират – реклама, която изглежда като обикновен пин, но се показва на потребителите, които отговарят на определен профил.

Същевременно Pinterest разширява своята рекламна стратегия. През последните седмици тя добави опцията за таргетиране на рекламите и нов продукт, базиран на видеото.

Други социални мрежи също се насочват към електронната търговия. Наскоро Instagram обяви, че ще започне да тества нов рекламен формат, който позволява на търговците на дребно да добавят линкове за пазаруване. Facebook и Twitter миналата година започнаха да тестват възможностите за онлайн търговия през мобилните си приложения. Миналата седмица Google обяви, че ще добави бутон „Купи“ към резултатите от търсенето си.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:38 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Социални мрежи виж още

Коментари

Финанси виж още