Цената на акциите на Pinterest се сви с повече от 18% по време на следборсовата търговия в четвъртък, след като компанията отчете резултатите си за второто тримесечие, които показаха, че има спад на месечните потребители, пише CNBC.
Pinterest обяви, че има 454 млн. месечно активни потребители, което представлява над 5% понижение спрямо 478-те млн., които компанията отчете през април. Компанията отчете, че към 27 юли нейните месечно активни потребители в Съединените щати са намалели с приблизително 7%, докато глобалните месечно активни потребители са нараснали с близо 5% на годишна база.
Други социални мрежи също не успяха да отговорят на очакванията. Миналата седмица Twitter не изпълни прогнозата за дневно активни потребители. В сряда Facebook обяви, че броят на дневно активните ѝ потребители отговаря на очакванията на анализаторите, но броят на месечно активните потребители се оказа разочароващ. Миналата седмица обаче Snap успя да надмине прогнозата за дневно активните си потребители.
Pinterest отдава спада на броя на потребителите си на непропорционално силното потребление през 2020 г., когато хората бяха затворени в домовете си в резултат на коронавирусната пандемия.
„Вярваме, че от средата на март ангажираността с Pinterest беше непропорционално по-ниска, откакто хората започнаха да прекарват повече време в социализиране с приятели навън, да ядат в ресторанти и като цяло да участват в активности, които не са основни за нас“, обяви компанията в писмо до акционерите си.
Pinterest отчете 613 млн. долара приходи за тримесечието. Показателят е с над 125% по-висок спрямо година по-рано. Компанията обяви още, че нетната ѝ печалба е достигнала 69,4 млн. долара. Преди година тя отчете 100,7 млн. долара нетна загуба.
Освен това Pinterest разкри, че очаква през третото ѝ тримесечие приходите да нараснат с около 40-43% на годишна база. Това отговаря на очакванията на анализаторите, анкетирани от Refitnitiv, за 42,8% ръст.
Въпреки това компанията отказа да даде прогноза за месечно активните си потребители за третото тримесечие заради неясното влияние на вариантите на Covid-19.
“Развитието на пандемията на Covid-19 и свързаните с нея ограничения остават неизвестни и ние не даваме прогноза за месечно активните потребители за третото тримесечие на 2021 г., като се има предвид неяснотата относно определени основни двигатели на анагажираността“, заяви компанията.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни