Глобалните разходи за мобилна реклама се очаква да достигнат 31,5 млрд. долара през тази година, което представлява увеличение със 75% спрямо 2013 г. - до голяма степен благодарение на Facebook и Google, показва нов доклад на анализаторската компания Emarketer.
Emarketer очаква до края на тази година разходите за мобилна реклама да формират почти една четвърт от общите разходи за дигитална реклама, за които се прогнозира да достигнат сумата от 137,5 милиарда долара. Година по-рано този дял бе 15 на сто от разходите за дигитална реклама в размер на 119,8 милиарда долара.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.


Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Черен ден! Катастрофа взе три жертви край Търговище
Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Сарвагя Сингх Кушваха - тригодишното дете чудо в шаха
Травис Келси и Тейлър Суифт никога не са се карали
Най-хитовите маникюри за декември
Дългата история на Русия в нарушаването на споразумения
Провериха критични участъци при водосбора на река Струма и река Конска