Yahoo и Microsoft подновиха партньорството си в сферата на онлайн търсачките, така че да позволят по-голяма гъвкавост по отношение на това как резултатите от търсенето биват представяни и как се управляват рекламните екипи, пише Wall Street Journal.
Новината идва след месеци на преговори за сделката, която стана причина за създаването на известно търкане между технологичните гиганти.
Новите условия всъщност са актуализация на 10-годишното споразумение, сключено през 2009 г. от предшествениците на Сатя Надела и Мариса Майер, които в момента стоят начело съответно на Microsoft и Yahoo.
Съгласно предходното споразумение Microsoft предоставяше на Yahoo услуги за търсене на компютри, контролиращи технологията, която стои в основата на търсенето сред огромната вселена от уебсайтове на двете компании. От своя страна Yahoo се занимаваше с продажбите при търсенето на реклами за двете компании. Но през последните години Yahoo беше недоволна от част от елементите на партньорството.
Yahoo вече ще има повече контрол върху това как резултатите от търсенето се показват както на настолни компютри, така и на мобилни устройства, макар че ще продължи да използва Bing за по-голяма част от трафика от търсенето си от десктопи.
Microsoft ще поеме работата по продажбите на реклами в Bing, докато Yahoo ще продължи да работи със своите собствени реклами.
Двете компании ще интегрират екипите си по продажбите с инженерните екипи, което “ще позволи и на двете компании да предлагат по-ефективни услуги на рекламодателите”, обявиха технологичните гиганти. Всичко това ще се случи през лятото.
Съгласно оригиналното споразумение Microsoft трябваше да плаща на Yahoo 88% от приходите си от търсене, генерирани от нейните сайтове по време на първите пет години на сделката.
Майер разкри, че тя не е била особено доволна от това условие. Приходите на Yahoo от едно търсене са по-ниски в рамките на сделката с Microsoft, отколкото, когато тя управлява своя технология за търсене в интернет и работи със своята система за реклама. Майер работи за утвърждаването на технологията за уеб търсене на Yahoo и продажбите на реклами в области, които не нарушават споразумението с Microsoft, като търсенията, правени през мобилни устройства.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат
Мелони иска закон, който "да се справи с джендър идеологията"
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
преди 10 години отговор Сигнализирай за неуместен коментар