Vivacom обяви пускането на нова телевизионна услуга за българския пазар, наречена EON, както и възможности за обединяването ѝ с по-високи скорости на интернет – до 10 Gbps.
Платформата включва каталог от телевизионно съдържание с над 10 хиляди заглавия, които са преведени на български, като поддържа и гласово търсене.
В рамките на три пакета – Light, Full и Premium, компанията предлага достъп до над 200 канала и повече от 50 радиостанции. Освен това услугата е част от екосистемата на Android TV и дава възможност за сваляне на приложения. Подобно на познатите ни до този момент стрийминг услуги, EON дава опция за създаване на профили на отделните членове на семейството и съответно за персонализиране на изживяването.
EON се предлага със специален приемник – EON Smart Box, който потребителите да включат към телевизора си. В случай, че разполагат с умен телевизор, хардуерът е излишен, а платформата е достъпна през приложение. То може да се сваля и на мобилни устройства, така че потребителите да гледат откъдето пожелаят.
Освен приемника, в хардуерно отношение EON върви със собствено дистанционно. Включен е и детски режим, така че родителите да са спокойни, че децата им имат достъп само до подходящо за тях съдържание. В допълнение се предлага и детско дистанционно.
Платформата поддържа 4K резолюция и възможност за връщане на съдържание до една седмица назад.
От екипа на Vivacom твърдят, че платформата тепърва ще се развива и ще бъде допълвана.
От гледна точка на интернет предложенията, изпълнителният директор на Vivacom Атанас Добрев заяви, че в момента средната скорост на домашния интернет в страната е 50 Mbps. „С новата мрежа ние достигаме 200 пъти по-големи скорости“, обясни той.
Добрев припомни, че Vivacom пусна 10-гигабитовата си мрежа още през ноември 2020 г., а към нея са включени над 115 хил. домакинства в София, Варна, Бургас и Стара Загора. Планът на компанията е до края на тази година броят им да достигне над 300 хил., а през 2022 г. да премине границата от 500 хил. домакинства.
„До края на годината ще се развиваме в три посоки: ще продължим да инвестираме в разширяването на 10-гигабитовата ни мрежа, ще увеличаваме покритието и капацитета на 5G мрежата и ще интегрираме операторите, които сме закупили“, обясни още Добрев, визирайки придобитите по-рано тази година Net1 и ComNet Sofia.
След придобиването си от United Group Vivacom започна процес по ребрандиране, отказвайки се от досегашния си емблематичен оранжев цвят. По думите на Атанас Добрев в момента тече ребрандирането на магазините.


Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
Кубратската „Коледна топлина“ организира детско парти в клиника във Варна
Спартак загуби от Левски с 1:3 под дъжда на "Коритото"
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Не можем да очакваме автоматични позитивни ефекти от еврозоната без усилия
Настоящият модел на поддържане на дефицити и дългове е към своя край
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
SENSHI 29 пощаза 12 зрелищни битки и много адреналин
Най-актуалните модели обеци, които да носите тази зима
Благомир Коцев: Свободата на духа и чистата съвест носят истинската свобода
Оля Ал-Ахмед: Историята може да се пише и в стихове