„Наблюдава се желание от страна на българските бизнеси да използват платформата за съдържание с цел реклама", посочи той и обясни, че TikTok дава възможност да се достигне до широка аудитория, което е добре за големите бизнеси, удобен е за компаниите, разчитащи на директни продажби, и това го превръща в среда и за малките бизнеси.
Според него за успешна рекламна кампания в TikTok е нужна креативна концепция. Експертът посочи, че платформата дава възможност на всеки потребител да е автор на съдържание, като начинът, по който работи алгоритъмът е различен от другите платформи и улеснява създателите да достигат до голяма аудитория.
Марин Агандеров смята, че дори законът за ограничаване на TikTok да бъде приет в САЩ, то той би бил атакуван в съда. „В щата Монтана бе прокаран подобен закон, който съдът отхвърли. В сценария, в който законът бива приет, ще създаде неудобство за голяма част от създателите на съдържание, но съществуват алтернативни платформи като YouTube и Instagram, които пуснаха подобни формати на съдържание, конкурирайки се с TikTok“, прогнозира експертът.
Той е на мнение, че законът, приет в Камарата на представителите, ако бъде приет и в Сената и подписан от президента на САЩ, ще ограничи използването на TikTok в страната или ще задължи продажбата му.
Агандеров смята, че това изглежда като демонстрация на сила от страна на законодателите в изборна година и е на мнение, че по-скоро законът няма да бъде приет. По думите му, ако този закон мине, възможно е TikTok да се принуди да продаде бизнеса си.
„Естествено, големите технологични играчи започнах да се ослушват около такава сделка, даже бившият главен изпълнителен директор на Blizzard е влязъл в контакт с ByteDance (компанията майка на TikTok) за потенциална покупка на платформата. Броят се на пръстите на едната ръка – компаниите, които биха могли да купят TikTok като платформа“, разкри експертът.
Марин Агандеров не смята, че скоро ще видим инициатива за забрана на платформата в ЕС, защото не се наблюдава притеснение сред създателите на съдържание в Европа.
Кой ще спечели и кой ще загуби от ограничаването на TikTok? Колко са активните потребители на платформата в САЩ? Как се водят рекламни кампании в TikTok?
Целия коментар гледайте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "Бизнес старт" може да намерите тук.


По 4987 евро от БВП се пада на човек от населението
НСИ: Работещите българи са 3, 726 млн. души
Осем пострадали при тежка катастрофа край Абланица
Борисов: Помолих Теменужка Петкова да махне от бюджета това, което искаха бизнесът и синдикатите
Желязков: Тази година България има два пъти по-висок икономически растеж от средния за Европа
Airbus е на 133 самолета от годишната си цел
Gol.bg празнува: 20 години истинска спортна журналистика
Признаването на руската окупация ще отключи вълни от насилие далеч отвъд Украйна
Петролът поскъпва за 2-ри ден поред воден от перспективите за излишък на пазара
AI асистентите компенсират разликата между физическо и онлайн пазаруване
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
REST - една малко известна екстра в стари Audi-та и VW-та
Най-готините коли на шампиони във Формула 1
Пиян младеж предизвика катастрофа с двама пострадали
Варненски пожарникари с календар като Victoria's Secret
Вълнуващи празнични предложения от А1: Премиум смартчасовници с до 600 лв. отстъпка
Желязков: Мораториумът за износ на дизел скоро може да отпадне, НС да реши за отмяната
Ватиканът обяви, че жените не могат да стават дякони