IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Coca-Cola надви очакванията с резултатите си за тримесечието

Акциите на компанията поскъпнаха с 2,5% в предпазарната търговия

15:46 | 21.10.25 г. 2
Автор - снимка
Редактор
Снимка: Bloomberg
Снимка: Bloomberg

Резултатите на Coca-Cola за третото тримесечие надминаха очакванията на Wall Street във вторник, подкрепени от устойчивото търсене на нейните запазени марки газирани напитки и напитки без захар, съобщава Ройтерс.

Акциите на компанията поскъпнаха с 2,5% в предпазарната търговия, след като тя запази и годишните си цели за продажби и печалба, въпреки че главният изпълнителен директор Джеймс Куинси описа като цяло предизвикателна обстановка.

Coca-Cola инвестира в напитки без захар и енергийни напитки в САЩ и на международните пазари, опитвайки се да привлече потребители, които са ограничили несъществените разходи поради икономическата несигурност и инфлацията.

Най-голямата компания за напитки в света се е възползвала и от увеличението на цените на продуктите си.

Тя отчете тримесечни приходи в размер на 12,46 млрд. долара, надхвърляйки прогнозите за 12,39 млрд. долара, показват данни, събрани от LSEG.

В Северна Америка растежът в категории като готови за пиене чайове, вода и енергийни напитки е помогнал да се компенсира поредното слабо тримесечие за търговската марка Coca-Cola през тази година.

Coca-Cola се готви тази есен да пусне на пазара в САЩ едноименната си газирана напитка с тръстикова захар в рамките на движението Make America Healthy Again (Да направим Америка отново здрава) на администрацията на президента Доналд Тръмп, въпреки че анализаторите изразиха известна загриженост относно по-високите разходи за суровини.

Конкурентът PepsiCo също надмина тримесечните прогнози по-рано този месец, подпомогнат от растежа на международните пазари и търсенето на по-здравословни напитки в САЩ.

За третото тримесечие Coca-Cola отчете ръст на обема от 1%, а цените са се повишили с 6%. През предходното тримесечие обемите бяха спаднали с 1%, а цените отчетоха същия ръст.

Обемът на Coca-Cola Zero Sugar е нараснал с 14% за второ поредно тримесечие, а търсенето на диетична кола и Coca-Cola Light в Северна Америка е допринесло за ръст на обема на тези продукти с около 2%.

Без да се отчитат някои ефекти, печалбата на компанията възлиза на 82 цента на акция, надминавайки очакванията за 78 цента.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:46 | 21.10.25 г.
Най-четени новини
Още от Търговия и потребителски стоки виж още

Коментари

2
rate up comment 0 rate down comment 9
khao
преди 1 месец
До: RobinRedRideHOOD преодолеть !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 12 rate down comment 1
RobinRedRideHOOD
преди 1 месец
"надви"? ... не разбирам
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още