IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Експерт: AI ще помогне на маркетолозите да отговорят на високите потребителски очаквания

Променят ли технологиите потребителските изживявания, коментира Ален Попович

16:30 | 04.08.23 г.

Маркетолозите все повече използват изкуствения интелект. С течение на времето ще видите, че няма да можете да различите реклама от AI спрямо такава от потребителско създадено съдържание. Изкуственият интелект ще даде на маркетолозите възможност да създават по-бързо и качествено съдържание, което е от голямо значение, защото потребителският стандарт за визуално възприятие на нещата вече е изключително висок. Този коментар в предаването ''Бизнес старт'' на Bloomberg TV Bulgaria направи Ален Попович, експерт по дигитален маркетинг и социални мрежи.

На въпроса как си представя бъдещето на социалните мрежи след десет години Попович посочи, че вижда повече изкуствен интелект в тях и прогнозира, че със сигурност ще видим и нови социални мрежи.

„Потребителските изживявания се променят по начина, по който се променят и технологиите. Всяка една платформа и всяка една социална мрежа, както и самите ние хората, са естествен процес на еволюиране“, отбеляза той и добави, че „със сигурност рекламното заливане на потребителите в социалните мрежи е ефективно“. По думите му хората са залети с реклами, но на база техните търсения и интереси, защото рекламата е ориентирана според личното потребителско изживяване в Интернет.

„Със сигурност има момент, в който рекламите натоварват потребителя. Понякога прекалено показаната реклама не води до по-голяма ефективност. Затова съществуват различни канали, мрежи и различен интервал, в който можеш да намираш твоите потребители“, разкрие експертът.

Попович изтъкна, че преди време въпрос пред бизнеса е бил дали да фигурира в социалните мрежи. Сега, след като вече присъствието му в тях е факт, въпросът е защо да присъства само в една социална мрежа, след като потребителите имат различни навици.

Какви са тенденциите, които споделят и прилагат рекламните играчи? По какъв начин помага на маркетинга изкуственият интелект, за да стане експедитивен и ефективен?

Целия коментар може да гледате във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването ''Бизнес старт'' може да намерите тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 16:24 | 04.08.23 г.
Специални проекти виж още
Още от Медии и маркетинг виж още

Коментари

Финанси виж още