Ким Кардашиян е един от най-успешните инфлуенсъри в света, телевизионна звезда и успешен предприемач. Тя вече е основала няколко компании, които днес струват милиарди долари. В момента изгражда нова компания в индустрия, която е коренно различна от нейните марки за бельо и козметика като Skims или KKW: Кардашиян е основала фирма за частен капитал заедно с финансовия мениджър ветеран Джей Самънс. Фонд за финансови услуги, който инвестира парите на клиентите в компании, които не са листнати на фондовата борса.
Самънс и Кардашиян обявиха сътрудничеството си през есента на миналата година. Тогава обаче първоначално не се случи нищо. Досега не са обявявани никакви поглъщания или инвестиции в дружества. Нищо не е известно и за депозитите на клиентите. Началната страница на SKKY Partners, както се нарича компанията, е празна. Но преди дни стана ясно, че двамата основатели наистина сериозно искат заедно да разтърсят финансовата индустрия. Според няколко съобщения в медиите те са привлекли екип от висококвалифицирани служители от най-големите и успешни финансови инвеститори на Wall Street, включително Permira, Apollo, Citigroup, Blackstone и Bain Capital. Майката и мениджър на Ким Кардашиян Крис Дженър също участва в новата компания.
На пръв поглед може да изглежда, че сътрудничеството между звездния клан и финансовите специалисти е среща на два напълно различни свята. Но има допирни точки по-специално между предишната работа на съоснователя на SKKY Самънс и бизнеса на Кардашиян. Преди това мениджърът дълго време е отговарял за бизнеса с потребителски марки във финансовия инвеститор Carlyle. Той е смятан за един от пионерите в бранша, който е инвестирал значителни средства в марки на попзвезди и други знаменитости. Наред с други неща, под негово ръководство Carlyle придоби дял в световно успешния производител на слушалки Beats на рапъра Др. Дре.
За да издигне този бизнес модел на ново ниво, Самънс напуска предишния си работодател и с новата си компания вече инвестира не само във фирми на известни личности, но и заедно с тях. В съответствие с имиджа на Кардашиян и предишните ѝ бизнес сфери, SKKY ще инвестира в компании в областта на гастрономията, потребителските стоки, онлайн търговията на дребно и луксозните марки и др. С над 300-те си милиона последователи само в Intagram Кардашиян е в състояние “да направи една нова марка всеизвестна с един-единствен пост" - така Financial Times описва влиянието на инфлуенсъра.
Самънс иска да използва тази сила, съчетана със собствения му опит, за новата компания и бъдещите ѝ инвестиции. Двамата с Кардашиян внасяли в SKKY своите „допълващи се" умения: той - своето финансово и инвестиционно ноу-хау, а тя – „способността си да развива бизнес, използвайки глобалния си обхват и социално влияние", казва Самънс.


Въпреки митата: 93% е ръстът на китайските електромобили в ЕС
Да спасим Станислав баща, съпруг, син и приятел!
29 пияни или дрогирани водачи спипа КАТ за ден
Варненският окръжен съд прие последните за 2025 г. стажант-юристи
Протестиращите в подкрепа на Коцев с приз от Българския хелзинкски комитет
До 2026 година космическите отпадъци ще унищожат напредъка за парниковите газове
Тръмп ги помилва за "6 януари". Сега те искат милиони долари
Mercedes има аргументи за $1,1 млрд. против забраната на нови ДВГ от 2035 г.
Цв. Узунов: Перспективите пред българската икономика са умерено оптимистични
Празни супертанкери се надпеварват за суров петрол
Войната срещу автомобила: 20 непознати факта
Volkswagen Group се отърва от легендарно дизайнерско студио
Пет култови кросоувъра от началото на века, които си заслужават
Самолет кацна върху автомобил на магистрала
Европа се опита да спре китайците, но в крайна сметка им помогна
Крис Прат и Катрин Шварценегер се запознали в църква
Тайната на 41-годишния брак на Сигорни Уийвър с мъжа, за когото се омъжва след 3-месечна бурна връзка
Леопардови палта и дънки – Топ тенденцията за есен-зима 2025
Британец удави съпругата си в джакузито им
Тръмп презира Европа