Продажбите на Hermes International са се увеличили, след като потребителите на луксозни стоки в Китай са се завърнали към магазините след разхлабването на ограниченията заради Covid-19, за да купят чанти Birkin и Kelly, съобщава Bloomberg.
Приходите са нараснали с 24% на годишна база до 3,1 млрд. евро през третото тримесечие без валутните колебания, заяви Hermes в четвъртък, надвивайки оценките на анализаторите. Акциите на компанията поскъпнаха с 4,3% в Париж.
Докладът предлага още доказателства, че производителите на луксозни стоки до голяма степен остават имунизирани срещу натиска върху разходите, който удари някои търговци на дребно и компании за потребителски стоки в резултат на кризата с разходите за живот.
„За момента нямаме признаци за забавяне на който и да е от пазарите ни“, каза главният финансов директор Ерик дю Халгуе пред репортери.
Той заяви, че Hermes остава бдителна заради геополитическия и макроикономическия контекст. Но като допълнителен знак за увереност той каза, че компанията планира да ускори наемането на служители през второто полугодие.
Hermes нае над 800 служители през първите шест месеца на 2022 г. и планира да привлече още 800 до края на годината, посочва говорителка. Групата е имала 18 400 служители към края на юни.
Компанията планира да отвори и нов магазин в Шанхай в края на този месец. Точно миналия месец тя отвори нов магазин в Ню Йорк.
Продажбите на подразделението за кожени стоки и седла на Hermes – най-голямото в рамките на компанията – са се увеличили с 13% миналото тримесечие. Компанията отбеляза силен ръст в Китай „въпреки временните затваряния заради пандемични мерки“. Приходите от Азиатско-Тихоокеанския регион са се покачили с една трета, без да се включва Япония.
Конкурентът LVMH, собственик на Louis Vuitton и Christian Dior, също се справя по-добре от очакваното. Базираният в Париж гигант се е възползвал американските потребители, които харчат за луксозни стоки в Европа, подкрепени от силния долар, подобно на Hermes, посочва Дю Халгуе.
Има пространство дори за още увеличения на цените. Главният финансов директор потвърди, че луксозната група планира да вдигне цените на световно ниво с между 5 и 10% през 2023 г. спрямо 4% през 2022 г.
Hermes се смята за един от най-ексклузивните брандове в луксозната индустрия, като производството на чантите е ограничено от капацитета. Миналия месец Sotheby’s продаде най-скъпата си чанта в историята си – Hermes Kelly с крокодилска кожа за 352 800 долара, на търг в Париж.
Собственикът на Gucci Kering ще публикува данни за продажбите си в четвъртък след края на търговията.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?