Продажбите на Hermes International са се увеличили, след като потребителите на луксозни стоки в Китай са се завърнали към магазините след разхлабването на ограниченията заради Covid-19, за да купят чанти Birkin и Kelly, съобщава Bloomberg.
Приходите са нараснали с 24% на годишна база до 3,1 млрд. евро през третото тримесечие без валутните колебания, заяви Hermes в четвъртък, надвивайки оценките на анализаторите. Акциите на компанията поскъпнаха с 4,3% в Париж.
Докладът предлага още доказателства, че производителите на луксозни стоки до голяма степен остават имунизирани срещу натиска върху разходите, който удари някои търговци на дребно и компании за потребителски стоки в резултат на кризата с разходите за живот.
„За момента нямаме признаци за забавяне на който и да е от пазарите ни“, каза главният финансов директор Ерик дю Халгуе пред репортери.
Той заяви, че Hermes остава бдителна заради геополитическия и макроикономическия контекст. Но като допълнителен знак за увереност той каза, че компанията планира да ускори наемането на служители през второто полугодие.
Hermes нае над 800 служители през първите шест месеца на 2022 г. и планира да привлече още 800 до края на годината, посочва говорителка. Групата е имала 18 400 служители към края на юни.
Компанията планира да отвори и нов магазин в Шанхай в края на този месец. Точно миналия месец тя отвори нов магазин в Ню Йорк.
Продажбите на подразделението за кожени стоки и седла на Hermes – най-голямото в рамките на компанията – са се увеличили с 13% миналото тримесечие. Компанията отбеляза силен ръст в Китай „въпреки временните затваряния заради пандемични мерки“. Приходите от Азиатско-Тихоокеанския регион са се покачили с една трета, без да се включва Япония.
Конкурентът LVMH, собственик на Louis Vuitton и Christian Dior, също се справя по-добре от очакваното. Базираният в Париж гигант се е възползвал американските потребители, които харчат за луксозни стоки в Европа, подкрепени от силния долар, подобно на Hermes, посочва Дю Халгуе.
Има пространство дори за още увеличения на цените. Главният финансов директор потвърди, че луксозната група планира да вдигне цените на световно ниво с между 5 и 10% през 2023 г. спрямо 4% през 2022 г.
Hermes се смята за един от най-ексклузивните брандове в луксозната индустрия, като производството на чантите е ограничено от капацитета. Миналия месец Sotheby’s продаде най-скъпата си чанта в историята си – Hermes Kelly с крокодилска кожа за 352 800 долара, на търг в Париж.
Собственикът на Gucci Kering ще публикува данни за продажбите си в четвъртък след края на търговията.


Как ще работи пункта за карти за градския транспорт във Варна по празниците?
Ще има ли мир в Украйна преди Коледа?
Ето колко струват живите елхи във Варна
Чистят 70 дерета, канали, канавки във Варна
Потребителската кошница отново поскъпва
Билтън: Еврото остава подценено
Прокурор: Юн е търсил конфликт със Северна Корея, за да обяви военно положение
Как контекстът се превърна в новата сила в медийната епоха
Тръмп за стрелбата в университета Браун, Австралия и атаката в Сирия
Тръмп смята, че трябва да се чува гласът му във Фед
Land Rover пуска Defender в чест на Уинстън Чърчил
Изкуствен интелект направи кола от две скици
Надеждно и по-евтино: производители отново променят подхода си
4 кросоувъра за по 20 000 евро, които са добър вариант за зимата
Volkswagen ще затвори завод в Германия за първи път от 88 години
Земетресение с магнитуд 4,2 в южния турски окръг Хатай
„Полицай на годината“: Жандармеристът Иванов, извадил от автомобил, паднал в реката, жена
7 души, сред които и полицаи, са обвинени за участие в организирана престъпна група
Терзиев: Столичната община планира изграждането на девет паркинга за 18 месеца