Освен тухлички Lego вече произвежда и обувки.
Датският производител на играчки обяви ярки жълти детски маратонки Lego в сътрудничество с Nike. Nike Air Max Dn x Lego са разработени в цвят Tour Yellow с текстура, наподобяваща тухличките на Lego, червеното лого на компанията и общо Nike-Lego на петата. Обувките ще бъдат налични за продажба през август, след като през юли ще бъде пуснат в продажба комплект от 1180 части Lego Nike Dunk, който включва въртяща се баскетболна играчка от тухлички, пише Fast Company.
Заедно обувките и баскетболният комплект в стил Lego са първите продукти в рамките на съвместното многогодишно партньорство между двете компании, което те обявиха миналата година и което ще обхваща „продукти, съдържание и преживявания“.
BRICK BY BRICK: Nike and @LEGO_Group’s Dunk set is available for pre-order ?
?️ July 1st
— Sole Retriever (@SoleRetriever) May 29, 2025
? $100 pic.twitter.com/7P24lb9EfA
LEGO Group твърди, че според проучване сред родители 59% от анкетираните се притесняват, че децата им нямат достатъчно забавни занимания или време за игра. За да отговори на тези опасения, Nike заяви, че партньорството ще „вдъхне живот на многото начини, по които спортът и творческата игра могат да помогнат на всички деца да бъдат най-добрите версии на себе си“.
В интернет реакциите на ранната информация за обувките Nike x Lego са смесени, но не трябва да се забравя, че това са маратонки за деца, а не за възрастни. Идеята е да се вземе бранд играчки за игра вкъщи и да се разшири до физическа игра, както и да се покаже връзката между творчеството в играта, както и в успеха в други области на живота.
За да постигнат това, Nike и Lego са избрали А'я Уилсън, баскетболистка в отбора WNBA Las Vegas Aces с партньорство с Nike, да популяризира сътрудничеството в дигиталните канали на марката. Освен това брандовете ще открият временна Lego Play Arena в курорта Legoland California от 7 до 11 юни, за да отбележат Международния ден на играта. Предстои да бъде представена колекция Nike Dunk Low x Lego.
„Обичам да си играя с тухличките Lego от дете и знам, че креативността и играта ми помогнаха не само в спорта, но и в училище и в живота“, казва Уилсън в изявление.
Lego превърна партньорствата в основна част от бизнес модела си, като пусна комплекти, свързани с външни брандове, като Marvel, Хари Потър и „Междузведни войни“, както и комплекти за възрастни, базирани на историята на изкуството и архитектурата. Като си сътрудничат с Nike, тези марки разширяват обхвата си в нови продуктови категории, привличайки вероятно нови клиентски бази. По подобен начин Nike се възползва от обвързването си с продукт, насочен към млади хора, които ще се превърнат в купувачи на Nike.
Тъй като Nike има за цел да увеличи пазарния си дял, тя го прави отчасти с една демографска група поотделно. По-рано тази година тя обяви нова марка в партньорство със Skims, за да пробие на пазара на спортни облекла за жени. С Lego децата са следващите.


Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Тръгна петиция против отдаването на кортовете в "Чайка" на частни клубове
Хороскоп за 7 декември 2025
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Дейвид Бут: Трендът е към услуги срещу такса, вместо комисионна
Дейвид Бут: Някои щати изискват да се инвестира извън Китай
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ
Рецептата Dnes: Пълнена скумрия с орехи за Никулден
Ген. Атанасов: Ако този вот на недоверие не мине, ще се усилят протестите
Мирослав Великов победи в "Игри на волята", грабна чек за 100 000 лв.
Вашингтон и Киев отчитат напредък след срещите в Маями