IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore

Lego и Nike започват партньорството си с детски маратонки

Друг продукт е комплект от 1180 части Lego Nike Dunk, в продажба от юли

22:00 | 30.05.25 г.
Снимка: Nike, Lego
Снимка: Nike, Lego

Освен тухлички Lego вече произвежда и обувки.

Датският производител на играчки обяви ярки жълти детски маратонки Lego в сътрудничество с Nike. Nike Air Max Dn x Lego са разработени в цвят Tour Yellow с текстура, наподобяваща тухличките на Lego, червеното лого на компанията и общо Nike-Lego на петата. Обувките ще бъдат налични за продажба през август, след като през юли ще бъде пуснат в продажба комплект от 1180 части Lego Nike Dunk, който включва въртяща се баскетболна играчка от тухлички, пише Fast Company.

Заедно обувките и баскетболният комплект в стил Lego са първите продукти в рамките на съвместното многогодишно партньорство между двете компании, което те обявиха миналата година и което ще обхваща „продукти, съдържание и преживявания“.

LEGO Group твърди, че според проучване сред родители 59% от анкетираните се притесняват, че децата им нямат достатъчно забавни занимания или време за игра. За да отговори на тези опасения, Nike заяви, че партньорството ще „вдъхне живот на многото начини, по които спортът и творческата игра могат да помогнат на всички деца да бъдат най-добрите версии на себе си“.

В интернет реакциите на ранната информация за обувките Nike x Lego са смесени, но не трябва да се забравя, че това са маратонки за деца, а не за възрастни. Идеята е да се вземе бранд играчки за игра вкъщи и да се разшири до физическа игра, както и да се покаже връзката между творчеството в играта, както и в успеха в други области на живота.

За да постигнат това, Nike и Lego са избрали А'я Уилсън, баскетболистка в отбора WNBA Las Vegas Aces с партньорство с Nike, да популяризира сътрудничеството в дигиталните канали на марката. Освен това брандовете ще открият временна Lego Play Arena в курорта Legoland California от 7 до 11 юни, за да отбележат Международния ден на играта. Предстои да бъде представена колекция Nike Dunk Low x Lego.

„Обичам да си играя с тухличките Lego от дете и знам, че креативността и играта ми помогнаха не само в спорта, но и в училище и в живота“, казва Уилсън в изявление.

Lego превърна партньорствата в основна част от бизнес модела си, като пусна комплекти, свързани с външни брандове, като Marvel, Хари Потър и „Междузведни войни“, както и комплекти за възрастни, базирани на историята на изкуството и архитектурата. Като си сътрудничат с Nike, тези марки разширяват обхвата си в нови продуктови категории, привличайки вероятно нови клиентски бази. По подобен начин Nike се възползва от обвързването си с продукт, насочен към млади хора, които ще се превърнат в купувачи на Nike.

Тъй като Nike има за цел да увеличи пазарния си дял, тя го прави отчасти с една демографска група поотделно. По-рано тази година тя обяви нова марка в партньорство със Skims, за да пробие на пазара на спортни облекла за жени. С Lego децата са следващите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:38 | 30.05.25 г.
Най-четени новини
Още от Lifestyle виж още

Коментари

Финанси виж още