„Нощна смяна във „Фреди“ 2 отново покори боксофиса. Продължението на филма надмина очакванията с приходи от продажба на билети за 63 млн. долара в Северна Америка, според студийни оценки от неделя.
Явно имунизиран към широко разпространените отрицателни отзиви, „Нощна смяна във „Фреди“ 2 отбеляза най-големия дебют за уикенда след Деня на благодарността, който обикновено е по-спокоен, съобщава Associated Press. Това е и най-голямата премиера за годината за филм с рейтинг PG-13 (неподходящ за деца под 13 години – бел. ред.) и е на второ място сред премиерите на филми на ужасите след „Заклинанието 4: Последно причастие“. Филмите и играта разказват за семейния ресторант „Freddy Fazbear’s Pizza“, чиито антропоморфни роботи се превръщат в убийци през нощта.
„Имаше много песимизъм относно индустрията като цяло, но този филм помогна да се постигне най-голямата премиера за първия уикенд след Деня на благодарността“, каза Джим Ор, който отговаря за дистрибуцията на Universal в САЩ.
Първият филм, също продукция на Blumhouse, беше изненадващ хит преди две години. Той стартира с 80 млн. долара през октомври 2023 г., въпреки че беше достъпен и за стрийминг в Peacock. Universal реши да пусне продължението ексклузивно в кината. С обявена цена на продукцията от само 36 млн. долара, „Нощна смяна във „Фреди“ 2 е напът да се превърне в поредния хит.
Резултатът беше достатъчен, за да измести семейния „Зоотрополис 2“ до второ място през втория му уикенд по кината, добавяйки 43 млн. долара в Северна Америка. Но филмът на Disney не страда след рекордния си старт на Деня на благодарността. С 219 млн. долара от 52 територии по света, включително Китай, общата сума в световен мащаб вече достига впечатляващите 915,8 млн. долара. Това официално изстреля филмите на Walt Disney Studio над границата от 5 млрд. долара на световно ниво – единственото студио, което е постигнало това през тази година.
„Злосторница 2“ се класира на трето място през третия си уикенд с приходи за 16,8 млн. долара, с което общите му в САЩ достигат малко под 297 млн. долара.
Четвърто място зае анимето Jujutsu Kaisen: Execution на Gkids, което стартира с приблизително 10,2 млн. долара, а „Зрителна измама 3“ на Lionsgate затвори първата петица с 3,5 млн. долара, с което общите му глобални приходи достигнаха 210 млн. долара.
Годишните приходи от билети в САЩ само през този уикенд надхвърлиха 8 млрд. долара. От началото на пандемията те са били над 9 млрд. долара само веднъж, през 2023 г., когато „Барби“ оглави класацията за годината. Преди 2020 г. той редовно достигаше 11 млрд. долара.
„Не е невъзможно, но всеки филм ще трябва да надмине очакванията по някакъв начин, ако искаме да достигнем прага от 9 млрд. долара“, каза Дергарабедиан.


Ексклузивен бонус код и топ милиардерите в гейм индустрията
Тръмп: Зеленски не е готов да подпише мирното ни предложение
"Продължаваме промяната": Преработеният бюджет е за кошчето
Облачно време в цялата страна днес
От полицията във Варна отговориха на обвинения към КАТ
Тръмп е разочарован от реакцията на Зеленски към плана Белият дом за мир
Афишът на Уолстрийт: „BATMMAAN се завръща“ vs. „Великолепната седморка“
Тайландски удари с F-16 разклащат мирния план на Тръмп в Камбоджа
Петролът се стабилизира с фокус върху покупките от Индия и атаките на Украйна
OpenAI се превръща от спасител на фондовия пазар в бреме
Отстъпки от над 100 000 долара показват, че богатите не искат електромобили
Знаете ли какво крие BMW X5 (E53) в резервната си гума?
Новият Mercedes-Benz GLB получи радикален дизайн и технологии
Как да използваме Google Maps без интернет
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Йотова: Този вот на недоверие е различен
Нинова: Преправеният бюджет е по-голяма измама от предишния
Проф. Павлов: Държавата ни започва от 632 г., Кубрат е първият български владетел
50-годишната гимнастичка Чусовитина се готви за квалификациите за Олимпиадата 2028