Швейцарски бранд часовници, собственост на френския луксозен конгломерат LVMH, води разговори да поеме ролята на официален спонсор за измерване на времето на автомобилните състезания във Формула 1 – една от най-известните и скъпи маркетингови сделки в спорта, съобщава Bloomberg.
Най-големият швейцарски бранд часовници Rolex е официален спонсор за измерване на времето във Формула 1 от 2013 г. насам, като характерните му зеленикаво-златисти реклами са обичайна гледка по пистите на Ф1. Популярността на Формула 1 се изстреля нагоре през същия период, отчасти в резултат на сериала по Netflix Formula 1: Drive to Survive.
Сега Tag Heuer – малък швейцарски бранд часовници, собственост на LVMH, води преговори да поеме спонсорството на Формула 1, потвърди главният финансов директор на компанията Жан-Жак Гийони на конферентен разговор във вторник вечерта по повод финансовия отчет за тримесечието.
„Има известни обсъждания, но не е нещо, по което мога да дам подробности“, каза Гийони. „Нищо не е решено“, добави той.
Говорител на Rolex в Женева е отказал коментар, както и на Формула 1.
Разговорите подчертават амбициите на LVMH за подразделението ѝ за часовници, което включва марките Tag Heuer, Hublot и Zenith. Общите продажби на подразделението за часовници, управлявано от Фредерик Арно – едно от петте деца на основателя Бернар Арно, изостава зад Rolex, както и зад брандове на Richemont и Swatch Group по общ пазарен дял.
Марката Tag Heuer има дълга история с Формула 1 и моторните спортове, датираща от времето, когато е била частна собственост под името Heuer. През 80-те години на миналия век Tag Heuer представи кварцов часовник с ярък пластмасов корпус, който се продава в милиони бройки. Тази година марката представи лимитирана преиздадена версия на часовника Formula One в сътрудничество с марката за спортно облекло Kith.
Coronet, онлайн блог, посветен на новините на Rolex, съобщи за първи път за разговорите по-рано този месец. Coronet писа, че в момента Rolex плаща „десетки милиони долари“ годишно по договора за спонсорство и че потенциален нов годишен договор с LVMH може да струва 150 млн. долара.
Дискусиите се случват на фона на спад в търсенето и продажбите на швейцарски часовници в целия отрасъл и промени в ръководството на марките часовници на LVMH. Компанията каза, че Антоан Пин ще поеме поста главен изпълнителен директор на Tag Heuer, след като Жулиен Торнаре напусна позицията за най-високия пост в Hublot след по-малко от година на поста.


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт