Walt Disney очерта плана за това как конгломератът за развлечения, тематични паркове и потребителски продукти ще използва технологиите, за да разшири възможностите за разказване на истории в следващите 100 години, предава Ройтерс.
Зад кулисите на провежданото на всеки две години събитие за фенове D23 Expo главният изпълнителен директор Боб Чапек се затрудни да избегне думата с „м“, по-точно метавселената, въпреки че миналата година явно насочваше компанията в тази посока, допълва информационната агенция.
Чапек описва визията на Disney за метавселената като „разказване на истории от следващо поколение“. Той иска да използва данните, събирани от посещенията на тематичните паркове, както и тези за навиците за стрийминг на потребителите, за да предлага персонализирани развлекателни преживявания, включително от студиата на компанията Marvel и Lucasfilm.
„Disney категорично е начин на живот“, коментира той в интервю за Ройтерс по време на събитието в Калифорния. „Въпросът е как нашето разказване на истории от следващо поколение използва това, което знаем за един гост, за да предлагаме уникални изживявания“.
Развлекателните и технологичните компании побързаха да си осигурят позиции в метавселената, след като главният изпълнителен директор на Meta Platforms Марк Зукърбърг обяви, че бъдещето на неговата компания ще бъде посветено на създаването на стабилна, триизмерна, устойчива среда, където дигиталните аватари на потребителите ще работят, излизат и практикуват хобитата си.
Още преди тези изказвания от Meta Чапек, който съблюдаваше звеното за тематични паркове, преди да поеме ръководството на компанията през 2020 г., прекарва години в подготовка как да разшири изживяването на тематичните паркове към хората, които никога няма да посетят един от шестте тематични парка на компанията в световен мащаб.
Disney започна сериозно да полага основите, за да проучва нови форми на разказване на истории през изминалата година, като назначи ветеран от медийната и технологичната индустрия в лицето на Майк Уайт, който управлява новосъздаденото звено Next Generation Storytelling and Consumer Experiences.
Уайт е натоварен със сглобяването на технологичния инструментариум, който творческите ръководители на Disney да използват. Той също така обмисля идеи за използване на добавена реалност и други технологии.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО