От декември директните полети между София и Доха ще бъдат подновени, след над годишно прекъсване, заради пандемията. София винаги е била успешна дестинация за Qatar Airways, като вече са наблюдава тенденция все повече жители на Катар да искат да посетят България, което е изцяло нов сегмент за авиокомпанията. Това съобщи в Bloomberg TV Bulgaria Интервю Росен Димитров, главен директор „Клиентско изживяване“ в Qatar Airways.
Тази година компанията отбелязва 10-годишнина от първия полет до България. Qatar Airways спечели най-престижното отличие на World Airport Awards 2021 към Skytrax – „Най-добрата авиокомпания в света“ и е първата отличена с петзвезден рейтинг за безопасност по време на COVID-19.
Според Димитров ключът към подобряването на клиентското изживяване е да се търси обратната връзка – интеракцията на високо ниво е най-съществена, а най-голямо удовлетворение носи моментът, в който клиент слезе на летището с чудесен спомен и остане клиент на компанията в дългосрочен план.
По думите му Qatar Airwas се грижи за цялостното преживяване – от момента, в който клиентът си запази билети, до пристигането му на летището, качването в самолета, полета, кацането и посрещането.
Компанията инвестира много в обучението на своите служители, както в контактните центрове, така и на бордните екипажи.
Росен Димитров коментира и политиките на Qatar Airways, които са продължени до 2022 г. заради пандемията, като авиокомпанията се старае да бъде максимално гъвкава.
„Стандартите ни се подобряват, не следваме, а създаваме тенденциите, ние сме много дисциплинирани, насочени към безопасността, придържаме се към новите технологии и всичко най-добро“, посочи Димитров и заяви, че компанията се грижи за това клиентите да имат еднакво преживяване, където и да се по света.
Qatar Airways е от малкото компании, които не спряха да летят по време на пандемията. Тя е върнала много от изоставените по летищата хора в домовете им.
По думите на Росен Димитров в момента се наблюдава сериозен ръст на полетите, какъвто дори той не е очаквал преди година.
Кои са потенциалните пасажери на Qatar Airways? Само любовта към авиацията ли остави Росен Димитров близо до бизнеса с авиопътуването. Какви са тенденциите и има ли подобряване на стандартите при полетите? Какво означава обучение в емоционална интелигентност на екипажа? Може ли безупречното изживяване по време на полет да бъде пренесено и на летището? Как процедират Qatar Airways при отмяна на полет?
Целия разговор вижте във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.


Никола Цолов стартира от първа редица в Абу Даби
Тъжна вест! Почина поетесата Ружа Велчева
Елхите във Варна вървят от 30 до 300 лева
Във Варна ще се проведе последното за годината събитие за събиране на стотинки
Почина един от най-популярните японски актьори
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Турската лира остава стабилна, а икономисти очакват ново понижение на лихвите
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Noventiq ускорява AI трансформацията в бизнеса с Microsoft Copilot и нова експертна специализация
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Издигнаха къщички и палатки за протестиращите фермери край Промахон-Кулата
Тръмп е разтревожен от посещението на Путин в Индия
Патриарх Даниил отказа на краля на Йордания да участва в религиозен форум
Уран във водата на Харманли, жителите ще разчитат на водоноски