Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Анализи

Кои са най-големите лобисти в автосектора в САЩ

Най-много пари през 2017 г. е изразходвал General Motors

Кои са най-големите лобисти в автосектора в САЩ

Снимка: Ройтерс

Американските производители и вносители на автомобили са похарчили 49 млн. долара през 2017 г. за лобиране на интересите им, свързани с новите екологични норми и и най-вече за разхода на гориво. Новите правила ще влязат в сила през 2025 г., като предвиждат средният разход на автомобилите, произвеждани в страната, да бъде снижен до 4,3 л/100 км, съобщава The Center for Responsive Politics.

Най-големият лобист в автоиндустрията в страната е General Motors, който печели най-вече от продажбите на пикапи и всъдеходи. Концернът е похарчил 8,64 млн. долара. След него идват Toyota – 5,779 млн. долара, Ford – 4, 296 млн. долара, Fiat Crysler Automotive — 4,27 млн. долара и Honda - 3,265 млн. долара.

За същия период Tesla е похарчила за лобиране 740 000 долара, а Mazda – 90 000. Общите разходи на Nissan, Daimler, Volkswagen, Hyundai, Kia, Tata, BMW и Lucid са 8,2 млн. долара

Доколко са ефективни усилията на лобистите, ще се разбере през март, когото Националното управление за безопасност на движението в САЩ (NHTSA) ще въведе нови стандарти за икономия на горивото.

Смяна на показателите се предвижда и в Европа, като вече за измерване на нивата на вредни емисии и на разхода на гориво ще се използва нова процедура. Тя ще се казва WLTP (сега е NEDC), като предвижда по-дълги и по-сложни тестове. Новата сертификация на автомобилите трябва да приключи през 2019 г.

Какво още предвижда законодателството в Европа вижте в продължението на материала в Automedia.bg!

По статията работиха: Automedia.bg, редактор Бойчо Попов
Още по темата: Анализи General Motors

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Анализи
Твърдият Brexit ужасява автомобилните концерни на Острова