Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Хай-тек

Тази година Златният глобус отива при... Facebook

Twitter не успя да си извоюва ексклузивните права за стрийминг на живо от червения килим

Тази година Златният глобус отива при... Facebook

Снимка: Архив Ройтерс

Facebook спечели ексклузивните права за стрийминг на живо на шоуто на червения килим преди наградите “Златен глобус” - сделка, която миналата година беше в ръцете на Twitter, пише TechCrunch.

Hollywood Foreign Press Association (HFPA) обяви, че двучасовото събитие ще бъде достъпно само на Facebook страницата на наградите в неделя, 7 януари.

Това не е основното шоу на вечерта, но е официалното преминаване на всички звезди по червения килим, където те са фотографирани, дават интервюта за тоалетите си и за това кой искат да спечели.

Когато Twitter предаваше стрийминг на живо от събитието, компанията работи с Hollywood Foreign Press, за да получава въпроси от туитовете на феновете.

Още по темата

Този път HFPA ще се възползва от технологиите на Facebook и платформите ѝ, за да засили преживяването на зрителите, включително чрез въпроси от социалната мрежа.

Освен това Facebook страницата ще публикува ексклузивно съдържание на живо, включително 360-градусови видеа, заснети на събитието, заедно със съдържание зад кулисите. В допълнение в Instagram акаунта @goldenglobes ще се предлага ексклузивно съдържание в реално време, а в основното @Instagram Story ще бъде показвано още съдържание благодарение на Лаура Марано.

Възможността да публикува едновременно във Facebook и Instagram вероятно ще подслади сделката на HFPA. Така например днес основният Instagram акаунт има 230 млн. последователи, или 230 млн. потенциални зрители на случващото се на червения килим, което ще бъде показано чрез функцията Stories.

Междувременно Twitter има 330 млн. активни потребители месечно. Facebook страницата на наградите “Златен глобус” е последвана от 2,3 млн. потребители, макар че може да привлече още зрители за събитията на червения килим, тъй като всеки може да влезе и да гледа, а не само тези, които са я харесали.

Както посочва Variety, останалите медийни партньори също ще публикуват във Facebook и ще ползват Instagram Live за споделянето на снимки и видеа от събитието, което ще го направи още по-популярно.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Хай-тек
Бумът на приложенията за грижа за себе си