IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

"Бяла Карта" получи международна награда за най-добро клиентско обслужване

Компанията се нареди сред световни лидери, получили престижната награда

11:26 | 16.03.18 г.
Автор - снимка
Създател
"Бяла Карта" получи международна награда за най-добро клиентско обслужване

Българската компания „Аксес Файнанс“ ООД със своя иновативен кредитен продукт „Бяла Карта“ беше отличена в международната класация LiveHelpNow Challenge за най-добро клиентско обслужване за 2017 г. Tова е поредната награда за компанията, която се нарежда сред световни лидери като Sutherland Global Services, Hitachi и Everlast.

„Бяла Карта“ е единственият продукт на българска компания, получил престижната награда.

Класацията се провежда от лидера в софтуерните решения за обслужване на клиенти LiveHelpNow. Продуктите на компанията използват над 120 000 фирми в цял свят. Удовлетвореността на клиентите се следи ежемесечно, а изборът на 100-те най-добри компании се прави чрез 50 критерия, разпределени в 12 категории.

„Бяла Карта“ е създадена с идеята за бърз и лесен достъп до финансови услуги, и това разбиране е заложено във всеки процес, свързан с одобрението и обслужването на потребителите.

Процедурата за кандидатстване за „Бяла Карта“ е изцяло дистанционна, а дигиталните канали са основното средство за комуникация. Клиентите могат да кандидатстват за картата онлайн или по телефона, и да я получат на посочен от тях адрес. Осигурено е обслужване 24 часа в денонощието.

„Наградата на LiveHelpNow показва, че успяваме да постигнем високо ниво на обслужване на нашите клиенти“, коментира Цветан Кръстев, съосновател и управител на „Аксес Файнанс“ ООД.

През 2017 г. „Бяла Карта” има над 80 000 активни клиенти, което е увеличение от 27% спрямо 2016 г. "Обемът на отпуснатите суми надхвърля 70 млн. лв., като очакваме тенденциите на ръст да се запазят и през 2018 г.“, каза Кръстев.

Взискателността на клиентите също се увеличава. „Потребителите все по-активно използват картите си и имат нужда от безупречно обслужване“, коментира Кръстев. „Все повече клиенти използват „Бяла Карта“ за ПОС и онлайн разплащания. Освен за покупки на стоки от първа необходимост се увеличават и резервациите на самолетни билети и хотели“, допълни той.

„Бяла Карта“ е международна кредитна карта Visa Classic. Клиентите на „Бяла Карта“ не заплащат такса за издаване и обслужване. Няма такси при теглене от банкомат в България, както и при плащане в търговските вериги. Кандидатстването и получаването на "Бяла Карта" е изключително улеснено и става изцяло дистанционно.

„Аксес Файнанс“ ООД е българска компания, специализирана в небанковото кредитиране. Тя стои зад иновативния продукт „Бяла Карта“. Компанията вече присъства чрез свои дружества на пазарите в Македония и Румъния и планира да разшири дейността си в нови европейски пазари през 2018 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:59 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 5 rate down comment 1
bertram
преди 6 години
ОМГ"иновативен продукт" - от лихвари...това и на враговете си не бих им го препоръчал.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още