Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Икономика и политика

Маркетинг директорът на Fibank бе отличена с награда от Business Lady

Илона Станева бе отличена в категория "Финансов сектор"

Маркетинг директорът на Fibank бе отличена с награда от Business Lady

Илюстрация: Business Lady

Годишните награди "Business Lady", инициирани от списание "Business Lady" и "Business Lady Club", бяха връчени за седми път на стилна церемония в столичен хотел. Призовете се дават за най-голям принос на българската делова жена в различни категории. Целта е да се поощри женското предприемачество сред обществеността. Инициативата се проведе с подкрепата на еврокомисар Мария Габриел.

Сред отличените бе Илона Станева - директор „Маркетинг и реклама” във Fibank (Първа инвестиционна банка). Тя получи награда в категория „Финансов сектор“ – Налагане на търговска марка. Това е втора награда за нея, тъй като през 2017 г. спечели приза в категория „Финансови институции: Добри практики и ефективни маркетингови комуникации“. Тя благодари на целия свой екип за упоритата работа през годината, след като получи отличието си.

Сред останалите отличени бяха – журналистката Марина Цекова от Нова телевизия, Илияна Захариева от „А1“, архитект Весела Мирянова и други.

На гала вечерята присъстваха около 150 официални лица, представители на бизнеса и политиката у нас, както и гости и приятели на списание "Business Lady".

По-рано през деня се състоя "Business Lady Live" събитие със споделяне на практически опит -  "Ключовете за успех на жените в бизнеса".  То бе разделено на три части.

В последния панел, озаглавен "Как го правят успешните бизнес дами", участниците говориха за социалните роли на жените в 21 век, женската енергия и предприемачество и за това как да се настроим ментално за успешен бизнес. Сред лекторите бе директорът „Маркетинг и реклама" в Първа инвестиционна банка – госпожа Илона Станева.

"Българската жена - предприемач е достойна за уважение", сподели тя и подкрепи твърдението си със статистика. "По данни на НСИ от 2007г. до 2017 г. българките, стартирали и развили собствен бизнес, са нараснали с повече от 50 процента. У нас 85% от жените предприемачи имат висше образование, 37 процента от тях са с второ висше, а 10 процента са с допълнителна квалификация в трета сфера. Във Fibank, разработвайки продукта Smart Lady за жените предприемачи, искахме да проверим дали се намираме на точното място в точното време. Програмата дава сигурност и подкрепа, която позволява на дамите да бъдат по-уверени и успешни при управлението на бизнеса им", коментира Станева.

В разговора участваха още Илияна Захариева (директор „Корпоративни комуникации”, А1), Стойне Василев (предприемач и основател на SmartMoney.bg), Жана Иванова (собственик на Издателска къща „Жануа`98"), Яна Данаилова (нутриционист и специалист по хранене, сертифициран преподавател по йога), д-р Наталия Футекова (предприемач, основател ERP Academy) и Мила Захариева (основател на Корект Консулт Партнерс).

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Икономика и политика

Последни новини

Коментари ()


Още от Икономика и политика
Правен казус спря промените в Закона за хазарта