Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Новини и анализи

Instagram тества нови инструменти за верификация

Едната възможност е качване на видео селфи, а другата – гаранция от трима възрастни абонати на услугата

Instagram тества нови инструменти за верификация

 Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Услугата за споделяне на снимки Instagram съобщи, че тества нови възможности за потвърждаване на възрастта на потребителите в платформата, като започва с абонатите в САЩ.

Услугата за споделяне на снимки, притежавана от Meta Platforms Inc, заяви, че тества два нови начина за проверка на възрастта на дадено лице, в допълнение към възможността да се качва онлайн доказателство за самоличност, предава Ройтерс.

Още по темата

„Когато знаем дали някой е тийнейджър (13-17 г.), му предоставяме подходящи за възрастта му преживявания, като например настройване по подразбиране на личните му акаунти, предотвратяване на нежелани контакти от възрастни, които не познава, и ограничаване на възможностите на рекламодателите да го достигнат с реклами", заяви в публикация в блога си Ерика Финкъл, директор на управлението на данните в Meta.

Instagram съобщи, че си партнира с Yoti - компания, специализирана в онлайн проверка на възрастта, за да гарантира поверителността на потребителите.

Те могат да качат видео селфи, за да потвърдят възрастта си, след което технологията на Yoti оценява възрастта им въз основа на чертите на лицето. Както Meta, така и Yoti ще изтрият изображението, след като възрастта бъде потвърдена, заявиха от Instagram.

Друга възможност е хората да изберат трима взаимни последователи, които да потвърдят възрастта на потребителя, като лицето, което гарантира, трябва да е поне на 18 години.

Анонсът на компанията се случва, след като през миналата година Instagram спря пускането на детската си услуга Instagram Kids, след като получи критики и противопоставяне за проекта.

Instagram Kids беше рекламиран като изискващ родителско разрешение за присъединяване и трябваше да предоставя съдържание без реклами, подходящо за възрастта, но американски законодатели и групи за защита на правата на потребителите призоваха компанията да се откаже от плановете си, позовавайки се на опасения за безопасността.  

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Новини и анализи
Интелигентните сгради като жив организъм