Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Позиционирането на международни пазари – важна тема за младите български бизнеси

Клуб Investor „Предприемачи на бъдещето“ представя пътя на успеха на различни български компании и създателите им

Позиционирането на международни пазари – важна тема за младите български бизнеси

Гергана Станчева, съосновател на LAM’ON. Снимка: личен архив

Предизвикателствата пред хората, които имат стартиращ бизнес в България, са основна тема на предстоящия Клуб Investor „Предприемачи на бъдещето“, който ще се проведе на 25 септември в Capital Fort. Опита си от първо лице по време на събитието ще разкаже и Гергана Станчева, съосновател на LAM’ON.

Още по темата


Компанията създава биоразградимо ламиниращо фолио от царевица, съдържащо нетоксичен лепилен слой, който се разгражда в почвата за около година. Наред с добрата бизнес идея, финансирането и менажирането ѝ, не по-малка роля обаче играе и планът за бъдещото й развитие.

„Една от най-интересните за мен теми е как млади български бизнеси да се позиционират на европейския пазар. Не съм сигурна, че това е тема, която засяга всички предприемачи, но така или иначе това силно вълнува LAM'ON в момента“, споделя Гергана дни преди Клуб Investor „Предприемачи на бъдещето“.

Кои още са хората, които формират перспективите пред бизнеса, какви са възможностите и предизвикателствата пред тях? На тези теми ще бъде посветено събитието Клуб Investor „Предприемачи на бъдещето“.

 

По статията работиха: Екип на Investor.bg , редактор Бойчо Попов

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (2)

0
 
0
 
2
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Това ще ми помогне в работата с https://cbt.center/
0
 
0
 
1
преди 1 месец
Няма профилна снимка
Напълно съм съгласен с тази статия. Стръмно

Още от