Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стил

Hermes отчете добри резултати благодарение на интереса към премиум марките

Компанията твърди, че успехът ѝ се дължи на лоялната ѝ клиентска база

Hermes отчете добри резултати благодарение на интереса към премиум марките

Снимка: Benjamin Girette/Bloomberg

Продажбите на Hermes International скочиха, след като производителят на чантите Birking продължи да печели от утвърдения си имидж на премиум луксозна марка, пише Bloomberg.

Приходите от продажби са нараснали с 16% през четвъртото тримесечие при постоянни валути, или близо два пъти повече от това, което очакваха анализаторите. Подразделението за кожени стоки е основният двигател зад доброто представяне.

Цената на акциите скочи с близо 8,9% до рекордна стойност в резултат на новината.

Hermes, която е известна и с копринените си шалове, се присъединява към LVMH в отчитането на по-високи от очакваното резултати, след като по време на пандемията купувачите на луксозни стоки насочиха вниманието си към утвърдени премиум марки, включително Louis Vuitton и Dior.

Още по темата

Резултатите контрастират на тези на Gucci на Kering, чиито продажби се свиха през последното тримесечие. За разлика от италианската модна марка, Hermes спечели от силната си потребителска база в европейските страни. За повечето компании за луксозни стоки регионът беше най-зле представящият се, предвид липсата на китайски туристи – купувачите, които помогнаха на растежа на Gucci през последното десетилетие.

Приходите на Hermes за четвъртото тримесечие в Азия са нараснали с около 39% на коригирана база, а тези в Европа са се свили с 9,7%.

Луксозната компания не вижда някакви промени в поведението на китайските купувачи, в сравнение с последните три месеца на 2020 г., обяви председателят Аксел Дюма.

Освен това компанията не планира голямо увеличение на цените тази година – вероятно около 1%, както миналата година.

Годишната оперативна печалба на Hermes е спаднала с 15% до 1,98 млрд. евро, надминавайки прогнозите.

“Hermes потвърди своето превъзходство пред конкурентите си през 2020 г., а намаляването на туристическите потоци беше повече от компенсирано от базата от лоялни клиенти“, твърди анализаторът Дебора Айткен от Bloomberg Intelligence. 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стил
Puma очаква силно възстановяване, но чак през лятото