Компанията за луксозни стоки Hermes International се завърна към растежа, след като потребителите си върнаха апетита за продукти като чантите Birkin след блокадите по-рано тази година, пише Bloomberg.
През третото тримесечие приходите ѝ са нараснали с 6,9% на коригирана база до 1,8 млрд. евро, надминавайки прогнозата със 100 млн. евро. Цената на акциите на компанията остана почти без промяна днес, но е близо до рекорд, след като за годината записва 20% ръст.
Индустрията за луксозни стоки отново набира сили. Книжата на LVMH също достигнаха рекорд тази седмица, след като собственикът на Louis Vuitton обяви неочаквано възстановяване на продажбите на модни и кожени продукти. Въпреки че Hermes твърди, че все още е трудно да се оцени ефектът от пандемията за цялата година, тя повтори, че си е поставила „амбициозна цел“ за ръста на приходите в средносрочен план.
Повишеното търсене помага на Hermes, след като блокадите през първата половина на годината оставиха потребителите с малко средства, които да отделят за скъпите чанти и копринени шалове на компанията. Онлайн магазинът на Hermes вече генерира повече приходи от основния търговски обект на компанията в Париж, обяви пред репортери главният финансов директор Ери дю Алгуе.
„Няма изяждане“ на продажбите между онлайн и физическите магазини, посочи той. Стратегията на Hermes е да увеличи постепенно своите онлайн предложения на култови продукти като чантите Birkin, допълва той.
Продуктите от кожа носят половината приходи от продажби на Hermes, което кара някои анализатори да се питат дали компанията не зависи прекалено много от малък брой продукти.
„Цената на чанти Hermes на пазара на стоки втора употреба продължава да расте – важен показател за привлекателността им“, коментира анализаторът на Morgan Stanley Едуард Обен.
Ръстът на приходите се е възстановил в Азиатско-Тихоокеанския регион, включително в Япония, воден от апетита на китайските купувачи. Междувременно в Европа, Северна и Южна Америка има спад на този показател, но с по-слаб темп отколкото през второто тримесечие. Европа все още страда от липсата на туристи, макар че местните магазини във Франция, освен основните в Париж, се радват на „добро възстановяване“, твърди Дю Алгуе.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат