Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

Дизайн мисленето е решение и генериране на нови идеи

При управленското консултиране трябва се идентифицираме с потребителите, съветва Младен Томов, основател на CoTransition

гледано: 2364   Още видео
Рейтинг 1 Рейтинг 2 Рейтинг 3 Рейтинг 4 Рейтинг 5
0 гласа
Дизайн мисленето преформулира проблема като възможност и започва да се занимава с намирането на решение
. Това заяви Младен Томов, основател на CoTransition, в предаването "Бизнес среща" на Bloomberg TV Bulgaria.
Още по темата

"Дизайн мисленето е подходящо за комплексни проблеми, които нямат еднозначен отговор, които се характеризират с различни мнения. То е свързано с намирането на достатъчно добри решения", посочи той.

През 2010 година Младен Томов е участник в обучение по дизайн мислене.

"Имах една мечта от доста време – да се заема с управленско консултиране и преди година и половина реших, че моментът е дошъл", съобщи основателят на CoTransition и коментира, че всеки един екип би могъл да приложи дизайн мисленето (Design Thinking) в своята работа и да извлече максимално добри резултати. – През 2012 г. изкарах обучение за треньор и после го прилагах в моята работа като продуктов мениджър."

Специалистът е на мнение, че „дизайн мисленето се използва за решаване на комплексни проблеми, за генериране на нови идеи".

“Първата стъпка е създаване на емпатия. Ние много добре трябва да разберем нашите потребители, да влезем в техните обувки. Това е ключово. Много често една грешка, която правим в процеса на иновациите, е, че директно скачаме в решението. Затова една стъпка е излизане от офиса, да се смесим с нашите потенциални потребители, да разберем кои са техните болки и нужди", препоръча как да се извърви първата от петте стъпки.

Младен Томов съветва да се задават правилните въпроси, “за да разберем какво искат хората”. “Много често хората не са добри да артикулират своите болки и нужди, трябва очите да видят", убеден е експертът.

Той обясни и къде минава разделението между проблем и решение. "Ние имаме естествена склонност да скачаме в решенията. Това, че нещо ни се струва добра идея, не значи, че ще е така за потребителите", твърди специалистът и напомня, че дизайн мисленето е базирано на ефективна екипна работа.

По думите на основателя на компанията, която се занимава с обучения, консултиране и коучинг по гъвкави методологии и дизайн мислене, дизайн мисленето е подходящо за много типове компании.

Какво още каза Младен Томов ще разберете от разговора във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

По статията работи: Екип на Bloomberg TV Bulgaria

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Стратегии
ВУЗФ организира безплатен уебинар по дигитален маркетинг