IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Г. Бисерински: Социалните мрежи са най-голямата заплаха за дигиталните медии

За предизвикателствата пред медиите в дигиталната среда през погледа на изпълнителния директор на Bloomberg TV Bulgaria

13:08 | 07.10.16 г.
<p>
	Георги Бисерински. <em>Снимка:&nbsp;Bloomberg TV Bulgaria</em></p>

Георги Бисерински. Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

През последните 15 години дигиталните медии и дигиталната среда изживяха бурен растеж. През този период традиционните медии загубиха голям пазарен дял, но те имат своята специфика и плюсове с оглед на възможността да предоставят по-задълбочени анализи и материали, отнемащи повече време. В дигиталната среда основно се разчита на бързината и коректното отразяване. Макар и с по-бавен темп, традиционните медии започват да развиват своите проекти и в дигитална среда. Това каза изпълнителният директор на Bloomberg TV Bulgaria Георги Бисерински в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

THE NEXT BIG THING в медийния бизнес от гледна точка на потребителите е как да бъде селектирана качествената и коректна информация във всекидневния информационен поток. От гледна точка на онлайн медиите голямото предизвикателство е как те ще успеят да монетаризират своите потребители, развият своя бизнес и се изправят срещу конкуренцията в лицето на социалните мрежи, коментира още той.

По думите му развитието на социалните мрежи постави пред предизвикателство и дигиталните медии. Според Бисерински причината е, че социалните мрежи се превръщат в канал за генерирането на новини.

"Социалните мрежи са най-голямата заплаха за дигиталните медии. Усещайки тази заплаха, традиционните дигитални медии също започват да се развиват в средата на социалните мрежи, имайки собствени страници, формирайки кръг от последователи, които информират чрез собствените си платформи", поясни изпълнителният директор на Bloomberg TV Bulgaria.

„Ако допреди година голяма част от хората се информираха през телевизионния екран, сега по-голяма част от времето хората прекарват в интернет“. Средно около 3,5 часа те прекарват в интернет средата и около 2,5-3 часа пред телевизионния екран, коментира Бисерински по повод новите потребителски навици.

Вижте повече във видеото:

Конференцията The Next Big Thing, чиито домакини са Bloomberg TV Bulgaria и Bloomberg, ще отбележи първата годишнина от старта на българския бизнес канал. Дискусията ще се насочи към глобалните икономически тенденции и тяхното влияние върху българската икономика. Най-актуалната информация можете да откриете на tnbt.bloombergtv.bg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:03 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Bloomberg TV виж още

Коментари

Финанси виж още