IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Новият хит сред децата - играчка, която се излюпва от яйце

Hatchimals приличат на Тамагочи в реалния живот

11:11 | 09.10.16 г.
<p>
	<em>Снимка: www.hatchimals.com</em></p>

Снимка: www.hatchimals.com

Интерактивни същества, наречени Hatchimals, се очаква да се превърнат в най-желаните играчки от децата тази година, твърдят експерти от индустрията, цитирани от CNN Money.

Компанията, която ги произвежда – Spin Master, е поставил самата играчка в голямо пластмасово яйце. Обещанието е, че когато моментът е подходящ, малкото същество ще се излюпи от само себе си.

За да накарат яйцата да се излюпят, децата трябва да имат интеракции с черупката, която разполага с технология за допир. Когато почукате по нея, Hatchimal също отвръща. Когато яйцето бъде погалено отгоре или отдолу, то започва да свети и да издава звуци.

Има два вида Hatchimals – Pengualas и Draggles – а както предполагат имената, те са вдъхновени от пингвини, коали и дракони. Всяка играчка струва 59,99 долара, като продажбите започват днес.

Когато са готови да се излюпят (обикновено след 30 минути непрестанна игра), съществата разбиват черупката самостоятелно. 

"Доколкото знаем, играчка, която може да се излюпи, не е създавана до момента“, твърди Джеймс Мартин, ръководител на звеното за роботи в Spin Master.

Самото същество започва да съзрява в следващите дни и седмици. Така то може да стане дори възрастно.

Като бебе трябва да го храните, като го допирате човката му до пода. Като малко по-голямо то става доста по-интерактивно. Ще танцува, ще повтаря думите ви и ще мърда, когато пляскате с ръце. Hatchimal може да играе игри, когато порасне достатъчно.

Spin Master е известна със своя иновативен подход към играчките. Преди две години нейният интерактивен робот играчка Zoomer стана хит сред децата, последван от успеха на Meccanoid – програмируем, разхождащ се и говорещ личен робот.

Фирмата разкри, че са ѝ били нужни две години, за да разработи Hatchimal, в това число да избере перфектното време за излюпване.

"Децата не са много търпеливи“, коментира Мартин. „Не искахме да отнема твърде много време, но не искахме и да е прекалено бързо“. Освен това от компанията са искали децата да не се откажат от играчката веднага след като съществото се е излюпило. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:56 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още