Приходите на руската автомобилостроителна компания „АвтоВаз“ отбелязаха ръст от 46% за първото полугодие спрямо същия период на миналата година, достигайки 58,8 млрд. рубли (близо 2 млрд. долара), съобщи Интерфакс по данни от компанията.
Увеличението на приходите се свързва главно с ръста на продажбите след старта в началото на март на държавната програма за утилизация на стари автомобили. За периода януари–юни в заводите на „АвтоВаз“ са произведени близо 221 хил. леки автомобила.
За първите 6 месеца на годината оперативната печалба на производителя на моделите „Лада“ е 1,37 млрд. рубли (около 50 млн. долара).
Преди месец стана известно, че външният вид на автомобилите на руския производител от модела „Лада Калина“ предстои да бъде обновен през следващите две години.
За цялата 2010 г. „АвтоВаз“ планира да произведе 573 хил. леки автомобила. Ако плановете се реализират на практика, то автомобилостроителят ще приключи годината с оперативна печалба.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Новата реалност: Битка на дронове за небето над Украйна
Евродепутат: Управляващите използват работещите българи като "дойна крава"
Ирина Шейк пак събра всички погледи
САЩ създава нова ударна сила с дронове в Близкия изток
Икономист: Младото поколение не иска да бъде управлявано